Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #21 Del Skrevet 16. august 2003 :o Herregud er det virkelig menn som synes at handelvogn er femi..??? Det må jo se mere femi ut å drasse på en liten kurv under albuen :-? Dette har aldri noensinne vært et tema hos oss. Skal vi handle mye bruker vi vogn og skal vi handle lite holder det met en kurv. Når vi har med barna er det også greit med vogn slik at minsta kan sitte oppi. Ser ikke helt for meg det store problemet med vogn heller jeg da. Fordi om det er mye folk i butikken, så trenger man jo ikke å ha det så travelt at man dulter borti folk og raser gjennom butikken. Huff...noen mannfolk er så rare..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 16. august 2003 #22 Del Skrevet 16. august 2003 Min mann bruker handlevogn, og det er faktisk et problem for meg! Ja - skal forklare: Vi kommer inn i butikken og han tar handlevognen fra oppstillingsplassen (eller ut av hendene på meg) og begir seg gjennom butikken i hurtig tempo. Jeg blir løpende etter med favnen full av varer som jeg ikke får lagt i vognen pga at mannen er forduftet til andre enden av butikken. Så går jeg rundt der da, nedlesset mens jeg speider etter mannen min. Har prøvd å sagt det til han mange ganger at jeg vil trille vognen, men neida - det hjelper ikke, for det vil han og :x så jeg må løpe frem og tilbake med varer! Men nå skal jeg jammen meg fortelle ham hvor FEMI det er med menn som tusler rundt med handlevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. august 2003 #23 Del Skrevet 16. august 2003 Det er virkelig hardt å være mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå