Gå til innhold

Femi å bruke handlevogn?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En mannlig venn av meg bruker aldri handlevogn når han handler i matbutikken da ha synes dette er så femi :roll: ja, jeg vet ikke helt.. Han bruker alltid kurv, og det hender den blir ganske så overfylt... :ler: Har sett at det også finnes butikker der de ikke har kurver, da får han problemer.. :ler: (jeg er stygg som ler da, men...)

Jeg husker at jeg, når jeg begynte å handle i butikken, også var litt redd for at vognene skulle sitte fast og slikt.

Hva tenker andre (menn) om dette? Hva bruker du når du handler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte akkurat det samme som Revetispa. Å bære ei kurv på jo være mer femi enn å skyve ei vogn?

Sambo har aldri hatt noe problem med handlevogn, men så pleier vi å handle så mye når vi er på butikken at vi må ha vogn for å få med alt og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg burde kanskje ikke svare på denne tråden ettersom jeg ikke er mann. Men saken er at jeg har en mann. Eller rettere sagt er gift med en.

Og han liker ikke å bruke handlevogn!!!!! :o

Hvis vi er i butikken sammen så blir det en evig diskusjon om vi skal bruke handelvogn eller ikke. Det løser seg som regel ved at jeg bare henter en. Hater å drasse meg skjev på tunge handlekurver. :x

Grunnen til at han ikke liker handlevogn sier han, er at den er stor og klumpete og vanskelig å manøvrere hvis butikken er full.

Men kanskje dette bare er et tom unnskyldning? Kanskje han egentlig synes det er femi???? Gjett om jeg skal spørre ham neste gang da!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mer femi med handlekurv da vel?

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Ja ikke sant :ler: Vel, ærlig talt så har jeg ALDRI tenkt over denne problemstillingen. Men nå skal jeg jammen spørre mine mannlige bekjente om dette. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan skjønne problemstillingen med at det kan bli trangt enkelte plasser, men det unngås lett med å handle på spesielt utvalgte klokkeslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte jeg nettopp min kjære om det er mange menn som synes det er femi å dytte handlevogn i butikken.

Svaret jeg fikk:

-Ja, det er en sånn manneting, det. Men jeg bryr meg ikke om det.

:o Der ser dere, jenter! Jeg har inside-information!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt tanken, jeg... det er jo en praktisk innretning for å få med seg de varene man skal har frem til kassen - ikke statement of the year... :roll:

Når vi handler, er det alltid Tusenbenet som kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Min sambo bruker som oftest bare hendene han - for han skal jo bare ha det han trenger til neste måltid :-? kanskje han synes det er femi å handle mye...

Når vi handler sammen tar JEG vogn, som JEG kjører... gidder da vel ikke å gå og bære på alt sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte spørre mannen min og :)

Han ristet på hodet og sa at han aldri hadde tenkt på det. Hans tanke i butikken er: Hva er mest praktisk i forhold til mengden på handlelisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min rister bare på hodet her. Han påstår at en handlekurv må da være mye mere femi enn en handlevogn. Ref. handveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Femi med handlevogn? Du får takke kompisen din, lenge siden jeg har ledd så godt som akkurat av det :D

Handler jeg matvarer for 500,- eller mer, så er det alt annet enn lett å bære alt i armene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambis tok engang en sånn test på nett som skulle finne ut om han var dame eller mann. Konklusjonen var at han var DEF. dame :o

Det kom jeg til å tenke på da jeg skulle svare på spørsmålet i innlegget her. Ja, han bruker handlevogn :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zalomine

Sambo velger alltid kurv (ja, en hver om vi skal handle masse) men det er rett og slett fordi vi stort sett handler når det er ganske mange andre på butikken, og vi handler bare til oss to, så selv om vi handler for ei uke av gangen så fyller vi aldri ei hel vogn, bare ei eller to kurver.

Kanskje jeg må spørre ham om vogner er femi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde det bare var vi kvinner som hadde mange, "rare forestillinger" om ting og tang :roll:

Ja, ja - lærte noe nytt om menn i dag også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min eks-mann og jeg handlet sammen, så hadde vi som regel alltid en liten diskusjon. Jeg mente vi skulle ha handlevogn, mens han foretrakk handlekurv.

:ler: Jeg trodde alltid det var fordi han var redd jeg skulle handle for mye - men kanskje det var andre grunner som lå bak...

Han sa alltid at "jeg skal bære den, jeg" ... og da gav jeg meg som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sambo buker handlevogn hvis vi skal handle mye. Handler vi lite har han kurv. Spurte om han syntes det var feminint, men de syntes han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...