Gjest Sutrekjerringa Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 ... når mannen nevner latterlig deilige blondiner som om det skulle være det beste i verden når jeg sitter her ti kilo overvektig og svart i håret. Menn er dumme.
Becka Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Noen av de vakreste kvinnene jeg vet er mørke i håret og veldreide. Nå er jeg riktig nok jente... Men, likevel, hvorfor gidde å bry seg om dette her? Når menn snakker om "blondiner" så er det bare ut i fra hva de ser på tv og film. Glamourmodeller og dette her. Når jeg selv var blond, så ble jeg alltid omtalt av menn jeg traff som " den unge blondina " osv. Nå er jeg mørk, og jeg føler faktisk jeg har fått mer respekt! Tro det eller ei, men nå føler jeg at jeg får komplimenter fra gutta på en helt annen måte. Og de fleste har sagt at de egentlig liker brunetter best. Og former!
Gjest Sutrekjerringa Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg bryr meg ikke så veldig om det, egentlig, jeg kjente bare der og da at jeg tenkte "den der kunne du SPART deg for, gutten min!". Han har det med å trekke opp blondiner og "latterlig deilige" jenter md perfekte pupper og sprettrumper i hytt og gevær, og når jeg sitter her usminka og PMS-befengt, og som nevnt mørkhåret og med endel for mye her og der, så er det ikke dét jeg trenger å høre snakk om, akkurat. Men takk for svar, det hjalp på humøret.
Becka Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe, skjønner! Men så teit av ham da! Det beste du kan gjøre er å ta tilbake med samme mynt i stedet for å vise at man blir sur. Kan han snakke om blondiner med sprettrumper og perfekte pupper ( som oftest er fikset på også vel og merke) så kan du snakke om deilige kjegaser med sixpack og gylden hud..... nam.... Eller hva enn som du syntes er HOT! :D Han later sikkert som han ikke bryr seg, men han gjør det nok.
Gjest Sutrekjerringa Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Neste gang nevner jeg eksen min!! (Huff, nei, jeg gidder ikke være slem mot ham, men han kan spare seg for sånt når jeg føler meg feit og stygg og oppblåst, altså!) Helsike, menn ER dumme av og til!
Becka Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Neste gang nevner jeg eksen min!! (Huff, nei, jeg gidder ikke være slem mot ham, men han kan spare seg for sånt når jeg føler meg feit og stygg og oppblåst, altså!) Helsike, menn ER dumme av og til! Ja de kan ikke hjelpe for det, stakkars. :gjeiper:
Gjest Gjest_fix_* Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Ja de kan ikke hjelpe for det, stakkars. :gjeiper: Det er ikke sikkert han skjønner det selv, som dere har skjønt er vi ikke alltid så veldig vare. Har vel plumpa ut mned noen kjipe kommentarer uten å mene noe vondt selv. Har du sagt til ham at det sårer deg?
Gjest Venetia Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Utseendet er det første man går lei av. Og det vil alltid finnes tusenvis av penere jenter. Men det hjelper jo ikke alltid. Jeg slet ekstremt med sjalusitanker før, men nå går det veldig mye bedre. Hadde derimot ikke likt det hvis kjæresten min kommenterte slike ting ofte, da hadde nok selvtilliten min sunket noen hakk...
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Kjæresten min var veldig glad i å komme med slike kommentarer før. Han kommenterte gjerne hva han syns om andre jenter på tv osv, og spurte om jeg var enig. I tillegg til at han ofte kom med kommentarer som 'jenter hører hjemme på kjøkkenet'. Egentlig tenkte jeg alltid at han sikkert sa sånt fordi han har dårlig selvtillit og han ville heve seg over meg. Men til slutt sa jeg klart i fra og nå har han blitt verdens snilleste.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe, skjønner! Men så teit av ham da! Det beste du kan gjøre er å ta tilbake med samme mynt i stedet for å vise at man blir sur. Kan han snakke om blondiner med sprettrumper og perfekte pupper ( som oftest er fikset på også vel og merke) så kan du snakke om deilige kjegaser med sixpack og gylden hud..... nam.... Eller hva enn som du syntes er HOT! :D Han later sikkert som han ikke bryr seg, men han gjør det nok. Er blondine, og er vel like naturlig og normal som hvem som helst av dere, ikke er jeg fikset på heller. Hverken hårfarge eller pupper. Synes det er ganske teit når dere lar det gå "automatikk" i at blondiner er dumme, lette på tråden og unaturlige. Begynner jo nesten å tro at dere er misunnelige eller har mindreverdighetskompleks eller noe når dere skriver sånt. Og det er vel ikke det dere ønsker? Nå er det vel ofte sånn at man ønsker seg noe man ikke har, og det gjør vel menn også...dvs. de kan spøke om at de gjør det. Sikkert mange blondiner som heller kunne tenkt seg å være mørke i hud, hår og øyner også, og mange menn som heller kunne tenkt seg det, men likevel er ikke "brunette" blitt et skjellsord, slik som "blondine" nærmest er blitt. Så hvorfor er det sånn?
Becka Skrevet 17. oktober 2009 #11 Skrevet 17. oktober 2009 Er blondine, og er vel like naturlig og normal som hvem som helst av dere, ikke er jeg fikset på heller. Hverken hårfarge eller pupper. Synes det er ganske teit når dere lar det gå "automatikk" i at blondiner er dumme, lette på tråden og unaturlige. Begynner jo nesten å tro at dere er misunnelige eller har mindreverdighetskompleks eller noe når dere skriver sånt. Og det er vel ikke det dere ønsker? Nå er det vel ofte sånn at man ønsker seg noe man ikke har, og det gjør vel menn også...dvs. de kan spøke om at de gjør det. Sikkert mange blondiner som heller kunne tenkt seg å være mørke i hud, hår og øyner også, og mange menn som heller kunne tenkt seg det, men likevel er ikke "brunette" blitt et skjellsord, slik som "blondine" nærmest er blitt. Så hvorfor er det sånn? Om du ser hva annet jeg har skrevet, så ser du at jeg skriver at menn ofte omtaler blondiner slik og slik, pga hva de ser gjennom media og magasiner. Det finnes også brunetter som er glamourmodeller o.l, men det er ingen tvil om at flertallet er blondiner! Jeg personlig har da ingenting i mot blondinger, og er fullt klar over at blondiner ikke er noe mer dumme enn andre! Men dessverre så kan noen tenke sånn, nettopp pga det jeg skrev. Men jeg tror i de fleste tilfeller at de aller fleste først og fremst fleiper om det, og vel egentlig vet at hårfarge har null betydning. Jeg har som jeg allerede nevnt vært blond lenge selv. Så missunnelig? Å nei...
leirbål Skrevet 17. oktober 2009 #12 Skrevet 17. oktober 2009 Ts. Vent til pmsen har gått over, og snakk med ham da. 8Hvis det fremdeles plager deg.) Om du synes det er ubehagelig kan han jo bare la være å si det til deg av respekt. Om det bare er når du har pms, så kan jeg trøste deg med at mannen min blir også utrolig irriterende og dum når jeg har pms. Merkelig sammentreff det der...
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #13 Skrevet 17. oktober 2009 Å være overvektig og usminka er jo et valg. Har du en mann som tenner mest på normalvektige jenter?
Sarah_83 Skrevet 17. oktober 2009 #14 Skrevet 17. oktober 2009 Hehe, skjønner! Men så teit av ham da! Det beste du kan gjøre er å ta tilbake med samme mynt i stedet for å vise at man blir sur. Kan han snakke om blondiner med sprettrumper og perfekte pupper ( som oftest er fikset på også vel og merke) så kan du snakke om deilige kjegaser med sixpack og gylden hud..... nam.... Eller hva enn som du syntes er HOT! :D Han later sikkert som han ikke bryr seg, men han gjør det nok. Denne syns jeg var bra, hehe, ta igjen med samme mynt. Men husk på en ting.....han valgte jo DEG Men menn er dumme noen ganger, jeg tror ikke de helt skjønner det selv.Kan du ikke bare si at du syns det er irriterende da? Kanskje han kan spare komentarene til kameratene sine, når du ikke er der???
Tante Skrevet 17. oktober 2009 #15 Skrevet 17. oktober 2009 Min kjæreste slutta å snakke om Angelina Jolie den dagen jeg kommenterte hvor utrolig deilig Johnny Depp er
senses Skrevet 17. oktober 2009 #16 Skrevet 17. oktober 2009 Du blir irritert på tynne blondiner som føler seg vel i seg selv, bare fordi at du ikke føler deg vel i deg selv? Jaja, det er en kjent "sykdom". Hat er nesten alltid basert på sjalusi. Men hvis du ikke føler deg vel i deg selv og ønsker å bli en av blondinene, hvorfor ikke slank deg å farg håret? Er ikke vanskeligere enn det
Sarah_83 Skrevet 17. oktober 2009 #17 Skrevet 17. oktober 2009 Du blir irritert på tynne blondiner som føler seg vel i seg selv, bare fordi at du ikke føler deg vel i deg selv? Jaja, det er en kjent "sykdom". Hat er nesten alltid basert på sjalusi. Men hvis du ikke føler deg vel i deg selv og ønsker å bli en av blondinene, hvorfor ikke slank deg å farg håret? Er ikke vanskeligere enn det Nå sa hun ikke noe om hat her da. Og ikke at hun ble irritert på blondiner heller, det var kjærestens komentarer hun ble irritert på. Tror du missa poenget her.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #18 Skrevet 17. oktober 2009 At han liker blondiner betyr jo ikke at han ikke liker deg. Jeg kommenterer gjerne andre jenter sammen med kjæresten. Men er vel ganske sikker på mitt eget utseende. Selv om jeg trives som brunette, hindrer det meg ikke å kommentere en sexy rødtopp sammen med kjæresten. Jeg vil jo ikke bli som henne, men setter pris på mangfold og synes forskjellige typer har sin sjarm. Vil råde deg til å gjøre det beste ut av ditt utseende. Du passer sikkert best til å være mørk og formfull, men hvis du slanker deg et par kilo kan det jo hende du vil trives bedre med deg selv. Kle deg i fine klær, stell håret og smink deg, så du føler deg sexy. Da vil sikkert mannen fokusere mer på deg.
Gjest bare bea Skrevet 17. oktober 2009 #19 Skrevet 17. oktober 2009 Menn er ikke dumme av og til.. De er enkle sjeler som har for få strenger å spille på i tilværelsen sin. Ikke smink deg og skjul hvem du er bare for å tekkes en scumbag iallefall. Da har du havnet nede på tullebukkens nivå.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #20 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg vet av erfaring at når jeg kjenner at jeg ikke tenner på kjæresten mer, fordi han ikke gidder å ta vare på seg selv. Så har jeg og lett for å slenge med leppa... Jeg skjønte til slutt at han ikke tok et hint, så jeg sa rett ut at jeg synes du er litt småfeit og slapp. Jeg har ikke såååååå veldig sansen.. Han skjerpet seg. :rødme: Så hva om kjæresten din sliter med tenninga og egentlig ønsker at du skal gidde å gjøre deg litt pen for ham? Ti kilo ned og slutt å være så jævla sur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå