Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Saken er at en bekjent har gått over til å bli bestevenn. Og jeg har selvfølgelig falt for han. Vi hadde en prat over en flaske vin for noen uker siden, om hva som egentlig foregikk mellom oss. Begge var litt sånn: Hva er det egentlig som skjer?, og vi snakket litt fram og tilbake om det. Div. ting gjør at et forhold mellom oss kan gjøre enkelte svært opprørt. (Begge er single, og ikke i slekt altså. Men har hatt nære relasjoner pga. forhold tidligere.) Vi var også enige om at vi egentlig ikke kjenner hverandre godt nok til å starte noe. Men han ønsket veldig å fortsette vennskapet vårt slik det er i dag. Men så sitter jeg da og er litt usikker på om han egentlig har følelser for meg, eller om han avviste meg på en veldig fin måte. For når jeg ser på vennskapet vårt så tenker jeg at det må være noe mer der, men samtidig virker det ikke som at han har noe imot at vi bare er venner. Vi snakker sammen hver eneste dag. Om vi ikke treffes, sitter vi og chatter på nettet i flere timer. Han inviterer mye på besøk, og selv om vi har tilbrakt flere timer sammen den dagen, tar han kontakt om kvelden. Vi prater omtrent i munnen på hverandre og ler så tårene triller. Har nøyaktig samme humor, liker de samme filmene, snakker om de samme tingene osv. Han sier både titt og ofte at vi har det utrolig moro sammen, og det er helt sant. Han gir utrykk for at han er glad for å snakke med meg, og viser interesse for meg og mitt. Vi har tilbrakt 2 netter sammen, en før og en etter "praten", og det var bare helt fantastisk. Vi forteller hverandre om veldig personlige ting, og kan snakke om absolutt alt. Men han kan også snakke om andre jenter, at han skal kikke etter jenter når han skal på fest, fleipe om ONS osv. Jeg vet at vi har sagt vi skal bare være venner, men jeg tenker mye på hvor jeg egentlig har han. Er det vanlig at gutter har et så nært bestevennforhold med jenter uten at de ønsker noe mer enn det? Ja, jeg vet noen sikkert tenker at han gjør det pga sexen, men det er flere uker siden sist gang nå, og vennskapet blir bare mer og mer intenst føler jeg. Han inviteret på lunsj, middag og vin om kvelden og på filmkvelder. Uten at det er noe seksuelt inni bildet.
Gjest Gjest_fix_* Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Saken er at en bekjent har gått over til å bli bestevenn. Og jeg har selvfølgelig falt for han. Vi hadde en prat over en flaske vin for noen uker siden, om hva som egentlig foregikk mellom oss. Begge var litt sånn: Hva er det egentlig som skjer?, og vi snakket litt fram og tilbake om det. Div. ting gjør at et forhold mellom oss kan gjøre enkelte svært opprørt. (Begge er single, og ikke i slekt altså. Men har hatt nære relasjoner pga. forhold tidligere.) Vi var også enige om at vi egentlig ikke kjenner hverandre godt nok til å starte noe. Men han ønsket veldig å fortsette vennskapet vårt slik det er i dag. Men så sitter jeg da og er litt usikker på om han egentlig har følelser for meg, eller om han avviste meg på en veldig fin måte. For når jeg ser på vennskapet vårt så tenker jeg at det må være noe mer der, men samtidig virker det ikke som at han har noe imot at vi bare er venner. Vi snakker sammen hver eneste dag. Om vi ikke treffes, sitter vi og chatter på nettet i flere timer. Han inviterer mye på besøk, og selv om vi har tilbrakt flere timer sammen den dagen, tar han kontakt om kvelden. Vi prater omtrent i munnen på hverandre og ler så tårene triller. Har nøyaktig samme humor, liker de samme filmene, snakker om de samme tingene osv. Han sier både titt og ofte at vi har det utrolig moro sammen, og det er helt sant. Han gir utrykk for at han er glad for å snakke med meg, og viser interesse for meg og mitt. Vi har tilbrakt 2 netter sammen, en før og en etter "praten", og det var bare helt fantastisk. Vi forteller hverandre om veldig personlige ting, og kan snakke om absolutt alt. Men han kan også snakke om andre jenter, at han skal kikke etter jenter når han skal på fest, fleipe om ONS osv. Jeg vet at vi har sagt vi skal bare være venner, men jeg tenker mye på hvor jeg egentlig har han. Er det vanlig at gutter har et så nært bestevennforhold med jenter uten at de ønsker noe mer enn det? Ja, jeg vet noen sikkert tenker at han gjør det pga sexen, men det er flere uker siden sist gang nå, og vennskapet blir bare mer og mer intenst føler jeg. Han inviteret på lunsj, middag og vin om kvelden og på filmkvelder. Uten at det er noe seksuelt inni bildet. Det høres jo ikke akkurat som et rent vennskap, med mindre du holder på slik med venninene dine også. Du får ta et valg, om hva du vil.
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Du sier dere har tilbragt to netter sammen. Har dere hatt sex? eller var det av typen "satt å skravlet hele natten"? Er det ikke bare å ta skrittet helt ut da hvis du er interessert i han?
Gjest Gjest_MissCoverdale_* Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Omtrent slik hadde jeg det med min nåværende kjæreste. Vi hadde vært bekjente i 8år, truffet hverandre på fester osv, men fra januar i år begynte vi å være en del med hverandre. Først i sosiale settinger hvor vi traff på hverandre tilfeldig, ble mye snakking om felles interesser, tanker om livet, osv. Så litt mer for oss selv, og på kort tid ble vi "bestevenner". Jeg utviklet ikke noe særlig følelser i starten, da jeg hadde gått ut fra et langvarig forhold et halvt år tidligere, og var egentlig ikke ute etter et forhold igjen. Men så smalt det! Etter vi hadde hatt sex falt jeg pladask. Heldigvis gjorde han også det Forskjellen er at etter vi hadde hatt sex første gangen, så klarte vi ikke la vær, og hadde sex konstant! De neste ukene ble tilbragt i sengen, med sex, kos, laange samtaler, og ja det var bare alle tiders. Nå har vi vært sammen i et halvt år, og ikke hatt en eneste krangel, vi er bare superhappy :rødme: Du selv merker best hvilke signaler han sender ut til deg. Blir det noe mer så høres det svært lovende ut. Er absolutt en bra ting å starte et forhold med en så god venn, dere kjenner hverandre godt, og dere VET at dere fungerer sammen på komunikasjonsfronten. Kjæresten min snakket også om andre jenter i starten (forøvrig snakket jeg også om andre gutter), så det behøver ikke bety noe negativt. Bortsett fra at det i ettertid har vært litt dumt å vite så mye om tidl. erfaringer og sånt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå