Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva skal du på nyttårsaften? :)

Endret av Ingrid :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen anelse, men jeg drømmer om hyttetur med en jeg håper blir kjæresten min snart :)

Weekendtur hadde vært fint også! :)

Skrevet

Håper på en liten fest/invitere noen venner til leiligheten jeg bor i. Men vet ikke helt hvem/hvor mange jeg skal be enda da :/(om alle passer sammen, eller om jeg skal velge ut en slags "gjeng")

Skrevet
Håper på en liten fest/invitere noen venner til leiligheten jeg bor i. Men vet ikke helt hvem/hvor mange jeg skal be enda da :/(om alle passer sammen, eller om jeg skal velge ut en slags "gjeng")

Nei, det er det da.. Har to "gjenger" jeg også, som egentlig ikke er helt samme type mennesker- men det kan jo bli kult å mixe? :)

Det er sikkert bare å begynne å tenke litt på invitasjoner, jeg er allerede bedt bort- å det skjedde for ca en mnd. siden! Men om jeg drar er en annen sak.. :)

Skrevet

Jeg tror det bare blir mannen min, sønnen min og jeg pluss evt broren min. Har ikke tenkt noe på å ha sånn skikkelig stor fest. Får se hva som skjer. Det er litt tidlig å bestemme ennå.

Skrevet
Jeg tror det bare blir mannen min, sønnen min og jeg pluss evt broren min. Har ikke tenkt noe på å ha sånn skikkelig stor fest. Får se hva som skjer. Det er litt tidlig å bestemme ennå.

Men det kan bli ordentlig koselig det :) Ja, er kanskje littegrann tidlig, men i år har jeg bestemt meg for at det skal bli morsomt! :) Så da er jeg i gang, med å tenke ihvertfall!

I motsetning til den nyttårsaftenen jeg lå på sofaen alene... :( hehe..

Skrevet
Men det kan bli ordentlig koselig det :) Ja, er kanskje littegrann tidlig, men i år har jeg bestemt meg for at det skal bli morsomt! :) Så da er jeg i gang, med å tenke ihvertfall!

I motsetning til den nyttårsaftenen jeg lå på sofaen alene... :( hehe..

Uffda.. det hørtes ikke så koselig ut nei! Jeg jobber på dagen på nyttårsaften i år, men bare til kl 14 heldigvis. Mannen min får putte maten i ovnen så lenge :) Heldigvis er han flink til å lage mat, og det er han som tar seg av julemat osv.. jeg hjelper han jo litt da selvfølgelig :nigo:

Skrevet
Uffda.. det hørtes ikke så koselig ut nei! Jeg jobber på dagen på nyttårsaften i år, men bare til kl 14 heldigvis. Mannen min får putte maten i ovnen så lenge :) Heldigvis er han flink til å lage mat, og det er han som tar seg av julemat osv.. jeg hjelper han jo litt da selvfølgelig :nigo:

Nei det var ikke noe særlig egentlig, det håper jeg ikke skjer igjen :)

Jammen greit med en kokk! Det gjør ikke like vondt å jobbe på nyttårsaften som julaften ihvertfall :) Å når det er til 14 er det jo helt ok.

:)

Skrevet
Nei det var ikke noe særlig egentlig, det håper jeg ikke skjer igjen :)

Jammen greit med en kokk! Det gjør ikke like vondt å jobbe på nyttårsaften som julaften ihvertfall :) Å når det er til 14 er det jo helt ok.

:)

ja det er jeg helt enig i! Vil helst ikke jobbe på julaften om jeg kan slippe.

Skrevet

Det vet jeg ikke enda.

Skrevet

Jeg må nok mest sannsynlig jobbe på julaften, men drar forhåpentligvis på hytta 29 des. å blir over nyttår :)

Så det er vel en liten trøst..? :)

Skrevet
Jeg må nok mest sannsynlig jobbe på julaften, men drar forhåpentligvis på hytta 29 des. å blir over nyttår :)

Så det er vel en liten trøst..? :)

Absolutt! Er jo litt kjipt å måtte jobbe julaften, men da får du heller kose deg i dagene etterpå! :)

Skrevet
Absolutt! Er jo litt kjipt å måtte jobbe julaften, men da får du heller kose deg i dagene etterpå! :)

Ja :) Nesten en liten belønning, velger jeg å tenke ;)

Skrevet

Jag ska fira nyårsafton med min make och våra två hundar. Äta god nyårsmat, förrätt, huvudrätt och efterrätt! :D

Ska bli extra mysigt för i år slipper vi fira med svärmor... uffamig!

Skrevet
Jag ska fira nyårsafton med min make och våra två hundar. Äta god nyårsmat, förrätt, huvudrätt och efterrätt! :D

Ska bli extra mysigt för i år slipper vi fira med svärmor... uffamig!

Det høres ut som en deilig nyttårsaften! :) Har du en svår svärmor? ;)

Skrevet

Nyttårsaften er den beste saften. :opplyser:

Skrevet (endret)

.

Endret av Stellia
Skrevet

Vet ikke ennå, men det blir nok feiring med vennegjengen som vanlig. Kanskje blir det hyttetur i år og? Håper det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...