Vilma Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hva skal du på nyttårsaften? Endret 16. oktober 2009 av Ingrid :)
Vilma Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har ingen anelse, men jeg drømmer om hyttetur med en jeg håper blir kjæresten min snart Weekendtur hadde vært fint også!
Teppetrollet Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Håper på en liten fest/invitere noen venner til leiligheten jeg bor i. Men vet ikke helt hvem/hvor mange jeg skal be enda da :/(om alle passer sammen, eller om jeg skal velge ut en slags "gjeng")
Vilma Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Håper på en liten fest/invitere noen venner til leiligheten jeg bor i. Men vet ikke helt hvem/hvor mange jeg skal be enda da :/(om alle passer sammen, eller om jeg skal velge ut en slags "gjeng") Nei, det er det da.. Har to "gjenger" jeg også, som egentlig ikke er helt samme type mennesker- men det kan jo bli kult å mixe? Det er sikkert bare å begynne å tenke litt på invitasjoner, jeg er allerede bedt bort- å det skjedde for ca en mnd. siden! Men om jeg drar er en annen sak..
mia83 Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tror det bare blir mannen min, sønnen min og jeg pluss evt broren min. Har ikke tenkt noe på å ha sånn skikkelig stor fest. Får se hva som skjer. Det er litt tidlig å bestemme ennå.
Vilma Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tror det bare blir mannen min, sønnen min og jeg pluss evt broren min. Har ikke tenkt noe på å ha sånn skikkelig stor fest. Får se hva som skjer. Det er litt tidlig å bestemme ennå. Men det kan bli ordentlig koselig det Ja, er kanskje littegrann tidlig, men i år har jeg bestemt meg for at det skal bli morsomt! Så da er jeg i gang, med å tenke ihvertfall! I motsetning til den nyttårsaftenen jeg lå på sofaen alene... hehe..
mia83 Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Men det kan bli ordentlig koselig det Ja, er kanskje littegrann tidlig, men i år har jeg bestemt meg for at det skal bli morsomt! Så da er jeg i gang, med å tenke ihvertfall! I motsetning til den nyttårsaftenen jeg lå på sofaen alene... hehe.. Uffda.. det hørtes ikke så koselig ut nei! Jeg jobber på dagen på nyttårsaften i år, men bare til kl 14 heldigvis. Mannen min får putte maten i ovnen så lenge Heldigvis er han flink til å lage mat, og det er han som tar seg av julemat osv.. jeg hjelper han jo litt da selvfølgelig
Vilma Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 Uffda.. det hørtes ikke så koselig ut nei! Jeg jobber på dagen på nyttårsaften i år, men bare til kl 14 heldigvis. Mannen min får putte maten i ovnen så lenge Heldigvis er han flink til å lage mat, og det er han som tar seg av julemat osv.. jeg hjelper han jo litt da selvfølgelig Nei det var ikke noe særlig egentlig, det håper jeg ikke skjer igjen Jammen greit med en kokk! Det gjør ikke like vondt å jobbe på nyttårsaften som julaften ihvertfall Å når det er til 14 er det jo helt ok.
mia83 Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Nei det var ikke noe særlig egentlig, det håper jeg ikke skjer igjen Jammen greit med en kokk! Det gjør ikke like vondt å jobbe på nyttårsaften som julaften ihvertfall Å når det er til 14 er det jo helt ok. ja det er jeg helt enig i! Vil helst ikke jobbe på julaften om jeg kan slippe.
Vilma Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg må nok mest sannsynlig jobbe på julaften, men drar forhåpentligvis på hytta 29 des. å blir over nyttår Så det er vel en liten trøst..?
mia83 Skrevet 21. oktober 2009 #13 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg må nok mest sannsynlig jobbe på julaften, men drar forhåpentligvis på hytta 29 des. å blir over nyttår Så det er vel en liten trøst..? Absolutt! Er jo litt kjipt å måtte jobbe julaften, men da får du heller kose deg i dagene etterpå!
Vilma Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. oktober 2009 Absolutt! Er jo litt kjipt å måtte jobbe julaften, men da får du heller kose deg i dagene etterpå! Ja Nesten en liten belønning, velger jeg å tenke
ENALI Skrevet 21. oktober 2009 #15 Skrevet 21. oktober 2009 Jag ska fira nyårsafton med min make och våra två hundar. Äta god nyårsmat, förrätt, huvudrätt och efterrätt! :D Ska bli extra mysigt för i år slipper vi fira med svärmor... uffamig!
Vilma Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 21. oktober 2009 Jag ska fira nyårsafton med min make och våra två hundar. Äta god nyårsmat, förrätt, huvudrätt och efterrätt! :D Ska bli extra mysigt för i år slipper vi fira med svärmor... uffamig! Det høres ut som en deilig nyttårsaften! Har du en svår svärmor?
Stellia Skrevet 26. oktober 2009 #19 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) . Endret 9. april 2010 av Stellia
Vulpes Skrevet 26. oktober 2009 #20 Skrevet 26. oktober 2009 Vet ikke ennå, men det blir nok feiring med vennegjengen som vanlig. Kanskje blir det hyttetur i år og? Håper det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå