Gå til innhold

Tips Tenerife

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet

Vi er et 50-årig par som skal reise på søndag til Tenerife, hottel liger mellom Los Christianos od Playa las Americas. Har neon tips til restauranter med god tradisionel spansk mat, ikke så dyrt? Andre tips også... pris til en vanlig midag Det er første gang vi reiser til Tenerife

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi er et 50-årig par som skal reise på søndag til Tenerife, hottel liger mellom Los Christianos od Playa las Americas. Har neon tips til restauranter med god tradisionel spansk mat, ikke så dyrt? Andre tips også... pris til en vanlig midag Det er første gang vi reiser til Tenerife

åå først må jeg bare få si "kos dere"

I playa las Americas finner dere gode restauranter -de jeg har tenkt å anbefale serverer ikke akkurat tradisjonell spansk mat, men både vi og svigerforeldrene mine på nærmere 60 liker de stedene veldig godt.

Den ene serverer tex/mex - de beste fajitasene jeg har spist. Den ligger langs "hovedgata" i Playa Las Americas, og heter Hacienda Miranda. (i 2. etg, men lett å finne) - like ved er det en fontene, der er det verdt å være kl 21 på kvelden - da er det et lys og lyd show ved fontenen.

I tillegg kan jeg anbefale Tony Romas - de har knallgode spare ribs (så vi snakker ikke tradisjonell spansk mat nå heller..) - og ligger i nærheten av Santiago-hotellene.

Ellers er dette et område med mange restauranter, så det er igrunn bare å velge og vrake. Kos dere masse masse! og god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...