Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hvordan ville du reagert om kjæresten din hadde tisset i buksa ved et uhell? Hva om han hadde bæsjet i buksa ved et uhell?
Gjest Evo Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Om han hadde tissa i buksa i forbindelse med latterkrampe e.l hadde jeg fnisa litt, men ikke lagd noe særlig styr ut av det. Det kan skje alle Hadde han basja på seg, selv om det fantes do tilgjengelig, så hadde jeg hørt om han ikke kanskje skulle ta seg en tur til legen om han hadde problemer med å holde seg.
Gjest emmeline Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg hadde ledd godt. Eventuelt blitt engstelig hvis et viste seg å være et gjentagende problem.
fin_bil Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Hadde ledd om han hadde tisset på seg. Men hadde nok kanskje ikke vært fullt så morsomt om han bøsjet på seg, mulig jeg hadde ledd litt da også men ;p
Gjest Nattvette Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Eingangstilfelle: eg hadde nok ledd så tårene hadde trilla. Skjedd ofte selv når vi var nær ett toalett: Sendt han til legen.
B.A. Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Hadde nok ikke ledd av han, alle kan ha uhell selv om man er voksen. Men hadde nok pratet med han om det og hvis det skjedde mer enn den ene gangen ville jeg ha bedt han om å oppsøke legen sin.
kaprifolen Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Samme som over: Ledd meg ihjel hvis det var i forbindelse med en latterkrampe eller lignenden. Hvis det skjedde selv om vi var i nærheten av et toalett hadde jeg sendt han til legen! Nå skal det nevnes at jeg er gift med en friluftsmann som i tillegg ofte jobber på nybygg uten do o.l langt ute i skauen, så hvis han må nr 2, må han bare finne en passende busk... Så hvis han faktisk hadde gjort på seg uten å gjøre et forsøk på å finne et sted å gjøre det først,så hadde det definitivt vært noe galt...
Gjest MikeWaters Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tissa i kleskapet en gang, det skal dog nevnes at jeg var vanvittig beruset. Gikk lenge og sjekket om det kunne være lekkasje fra taket, men sannheten kom frem da dama kom hjem fra jobb og fortalte at jeg hadde tissa i kleskapet. Hun var ikke spess imponert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå