Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er mest usexy hos din partner?

Enten ting han gjør eller utseende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han leke-stripper, det blir bare komisk og ikke spesiellt sexy haha...

Skrevet (endret)

At han har så utrolig mye hår på stumpen :sjenert:

Endret av Evo
Skrevet

Etter han kommer fra toalettet så hender det ofte at han har T-skjorta oppi!! boxeren :haar:

Skrevet

hmm hår på stumpen var nevnt her..ellers må eg jo nevne de (av og til) særdeles sure sokkene hans.Fiser/raper heldigvis ikke "med vilje" slik at eg hører det,sånn som overraskende mange gutter synes er morsomt.. :opplyser:

Skrevet

At han ikke resirkulerer noenting, noe jeg håper han blir flinkere til etterhvert.

Skrevet

Sutringen og furtingen hans hver gang ting ikke går helt hans vei... Utrolig at et voksent menneske er i stand til å være furten og fornærmet og kun svare med korte enstavelsesord i tre dager fordi han ikke får det som han vil.... Jeg får det da ikke som jeg vil hele tiden jeg heller men starter ikke en iskald krig av den grunn..

Gjest milkyway
Skrevet

jeg bare ler når min fiser, MEN er det nødvendig å gjøre det rett før han skal sttikke pikken inn i meg? Han syntes det var morsomt, helt til jeg sa jeg virkelig blir skrudd rett av av det, og nekter å slippe han inn! Han har sluttet med det nå da heldigvis!

Skrevet

Han har utrolig stygge tånegler *grøss*

Skrevet
At han har så utrolig mye hår på stumpen :sjenert:

Min har også det, men jeg elsker det =) Han kler det =)

Mest usexy hos min samboer, hmmm, snorkingen tror jeg.

Og når han danser rundt og gjör seg til, forferdelig morsomt og sött, men utrolig usexy :fnise:

Skrevet
At han ikke resirkulerer noenting, noe jeg håper han blir flinkere til etterhvert.

Syns du resirkulering er sexy? :fnise:

Mannen min har fakisk veldig få uvaner, og jeg kommer heller ikke på noe som er spesielt usexy ved hans ytre. Det eneste jeg kommer på i farten, er at han liker å klippe ting han ikke liker på seg selv. Hvis han f.eks. har et lite sår, utvekst eller litt tørr hud på foten, kan jeg finne ham sittende på badegulvet hvor han klipper på seg selv. :redd:

Jada, også har han hår på føttene, magen, bittelitt på ryggen osv, men jeg liker i grunnen det.

Skrevet
Min har også det, men jeg elsker det =) Han kler det =)

Min kler det ikke :( Og det er så voldsomt mye.. :ler:

Er også ekstremt usexy at han hiver i seg maten som om han aldri har fått et skikkelig måltid. Jeg syntes det er trist å alltid spise brødskiver/middag/dessert alene, og han har så dårlige matvaner. Så det tyter mat over alt og han er ferdig med en full tellerken med kjøtt, poteter, saus og grønnsaker før jeg har smakt på biffen.. Nå spiser jeg ganske sakte da, men hadde jo vært koselig å spist middag sammen med min kjære en gang i blant uten å måtte høre slafselyder og tygging i høyt tempo.

Skrevet
Er også ekstremt usexy at han hiver i seg maten som om han aldri har fått et skikkelig måltid. Jeg syntes det er trist å alltid spise brødskiver/middag/dessert alene, og han har så dårlige matvaner. Så det tyter mat over alt og han er ferdig med en full tellerken med kjøtt, poteter, saus og grønnsaker før jeg har smakt på biffen.. Nå spiser jeg ganske sakte da, men hadde jo vært koselig å spist middag sammen med min kjære en gang i blant uten å måtte høre slafselyder og tygging i høyt tempo.

Har han hatt jobb på båt? Sånn var nemlig eksen min etter å ha vært på båt og vært på sånn seks timer på og seks timer av - skift. Da måtte han nemlig slenge i seg mat og det preget igrunnen måltidene til evig tid... :forvirret:

Skrevet

At han syter og klager enten fordi han er fyllesyk eller fordi han er trøtt. Han skal ALLTID sove. Det er dødsusexy.

Dessuten har han en tvangstanke om å aldri spise maten helt opp, og alltid legge igjen noe, og da gidder ikke jeg å rydde av bordet i hvertfall! Gris.

Skrevet

Hehe, artig tråd :)

La oss se. Det at han egentlig ikke er så ryddig av seg, men han har blitt MYE bedre :) Men det mest usexye må være de sure sokkene hans, han er jo opptatt av personlig hygiene, men om vi bare går en liten tur så lukter det tåfis med en gang han tar av seg skoene :tristbla:

Skrevet

Når hun kjefter. det ser ut som hodet skal sprenge og blodårer tyter ut av halsen hennes ha ha. Men hun er litt søt også da :P

Skrevet

Jeg tror det ekleste/mest usexy min samboer gjør er å sitte i eeeeevigheter og pusse tenner foran TV'en. Slurpe-slafse, pusse-slafse. IIIiik! Og så spytter han ut i en kopp og glemmer gjerne både den og tannbørsten, slik at tannkremspyttet fortsatt står der neste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...