Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Har kjæresten din morgenånde? Hvordan reagerer du på det? Kysser du kjæresten din selv om han har morgenånde?
leirbål Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Av og til har han det. Jeg også. Vi bryr oss ikke så veldig. Ja vi kysser da også.
fin_bil Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 a en eller annen form for moregn ånde er det jo alltid, men vi kysser alltid... kanskje ikke med åpen munn dagen etter en fest da
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 ja, begge to har det. vi kliner ikke da, med mindre det ligger en tyggispakke rett ved senga e.l først.
stjernekyss Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Ingen kyssing før morgenånden er borte. Jeg har ikke noe dødsønske 4
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Har ikke alle det da? Liker ikke å kline om morgenen nei, men det hender jo selvsagt..
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 hvem faen kysser partnern sin om morgenene (eller noen gang for den sags skyld). Her i gården har vi sex, og da er det også kun da vi kysser/kliner. Jeg som mann liker ikke kyssing, og det tror jeg heller ikke mange andre menn gjør. Respekter partneren deres
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 hvem faen kysser partnern sin om morgenene (eller noen gang for den sags skyld). Her i gården har vi sex, og da er det også kun da vi kysser/kliner. Jeg som mann liker ikke kyssing, og det tror jeg heller ikke mange andre menn gjør. Respekter partneren deres ....and i thank the lord you're not my boyfriend
Gjest ånden som går Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Dårlig ånde er en av mange kroppslukter jeg synes dårligst om. Å få en vakker morgen med sol og fuglekvitter ødelagt av en stinkende kjeft helt oppe i trynet, er ikke noe jeg har noe ønske om. Å kysse en munn som nærmest lukter som et kloakkrenseanlegg er rett og slett avskyelig. Har prøvd, så det frister ikke å gjenta det.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 hvem faen kysser partnern sin om morgenene (eller noen gang for den sags skyld). Her i gården har vi sex, og da er det også kun da vi kysser/kliner. Jeg som mann liker ikke kyssing, og det tror jeg heller ikke mange andre menn gjør. Respekter partneren deres Joda jeg er mann, og jeg elsker å kysse
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 Ikke så veldig glad i morgenånde, men det har ikke drept meg enda. Har ofte morgensex med kjæresten og da blir det gjerne litt kyssing og. Men om jeg kjenner at jeg har en ånde som kan drepe og hår på tunga (takk, alkohol) så holder jeg munnen igjen eller stikker på badet og pusser tennene først. Pleier å ha vann stående på nattbordet da, som oftest hjelper det en hel del bare med et par slurker fra det. På en vanlig dag så har ingen av oss råtten morgenånde uansett.
Suzy Skrevet 16. oktober 2009 #12 Skrevet 16. oktober 2009 Alle har vel morgenånde, men det går da an å holde munnen lukket og puste hensynsfullt - og kysse uten tungebruk
Gjest Nattvette Skrevet 16. oktober 2009 #13 Skrevet 16. oktober 2009 Har kjæresten din morgenånde? Hvordan reagerer du på det? Kysser du kjæresten din selv om han har morgenånde? Jepp det har sikkert eg også, men det merker eg jo ikkje sjøl. Prøver holde meg unna pusten hans så godt eg kan. Jada, men eg holder pusten :gjeiper:
Gjest milkyway Skrevet 16. oktober 2009 #14 Skrevet 16. oktober 2009 så klart har han det, han har jo ligget i timesvis med lukket munn! Skulle gi han hadenuss i går mens han lå i senga, og da fikk ikke JEG lov å nusse han for han mente det lukta så vondt! Det driter vel jeg i!
Vera Vinge Skrevet 16. oktober 2009 #15 Skrevet 16. oktober 2009 Det har jeg ikke en gang tenkt over. Vi pleier ikke å kysse så mye om morgenen, og jeg puster uansett aldri andre mennesker opp i ansiktet. Men jeg antar jo at vi begge har en annen ånde om morgenen enn ellers.
Fortunatus Skrevet 16. oktober 2009 #16 Skrevet 16. oktober 2009 jepp, han har en forferdelig morgenånde.. Noen ganger går han på do og i samme slengen smører litt forsiktig tannkrem på tenna.. Og den ånden tannkrem + dårlig ånde er det verste jeg veit!! Nei, da tar jeg til takke med bare dårlig ånde.. Å kysse han synes jeg ikke er noe særlig ekkelt, er verre å bli pustet på og snakket til.. Kyssinga stopper jo den delen. 1
Afaia Skrevet 16. oktober 2009 #17 Skrevet 16. oktober 2009 Tenker vi har mårraånde begge to jeg. Og vi kysser og kliner som regel hver morgen. Hvem bryr seg
FantasDick Skrevet 16. oktober 2009 #18 Skrevet 16. oktober 2009 Normalt sett har han ikke så fæl ånde på morgenen. Vi kysser hver morgen, men ikke alltid det blir med åpen munn og tunge. Noen ganger har vi nok morgenånde begge to, særlig etter en fuktig kveld på byen med påfølgende kebab som nattmat.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2009 #19 Skrevet 16. oktober 2009 Alle har vel morgenånde. Regner med at jeg har det like mye som han, men vi nusser da om morgenen likevel. Sånn nuss uten å åpne munnen.
sefforamia Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 hvem faen kysser partnern sin om morgenene (eller noen gang for den sags skyld). Her i gården har vi sex, og da er det også kun da vi kysser/kliner. Jeg som mann liker ikke kyssing, og det tror jeg heller ikke mange andre menn gjør. Respekter partneren deres Det var da voldsomt til fordomsfull. Glad du ikke er min mann! Kanskje du ikke liker å kysse fordi ingen ønsker å kysse deg, ikke med den innstillingen hvertfall =) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå