Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vurderer å prøve mascara fra Lancomè etter å ha brukt Clinicue i over et år.

Jeg har ganske lange øyevipper, men de er helt lyse og jeg trenger dermed å ha på noen lag.

Det fins jo så mange forskjellige typer fra Lancomè, men hvem vil da passe meg best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flextencils!!

Etter anbefaling fra elle tidligere i år (takk for tipset), så har jeg begynt å bruke denne, og det er den BESTE jeg har vært borti!

:D

Gjest Anonymous
Skrevet

Flextencils: Koster den rundt 200? Selges den på estetique?

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tipset. Da skal jeg prøve meg på den :blunke:

Skrevet

Lancome er noe av det dårligste innenfor mascara. Vil anbefale kanebo eller Elisabeth Arden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Care: Har egentlig dårlig erfaring med Lancome mascaraer selv, men har hørt mye bra av venninner også om den det skrives om her. Har du prøvd den? (flextencils)

Skrevet
Care: Har egentlig dårlig erfaring med Lancome mascaraer selv, men har hørt mye bra av venninner også om den det skrives om her. Har du prøvd den? (flextencils)

Jepp, har en slik. Er i grunnen litt forbanna, fordi damen i pargfymeriet sa at Lancome er best innen for mascare. Denne suger rett og slett. Styr unna denne. Sort under øynene blir du også :(

Skrevet

Vel, det er det forskjellige meninger om. LAncome definicils er den mest fantastiske mascara jeg vet om, mens YSL false lash effect som alle skryter av etter min mening er noe herk. Kommer vel an på personen...

Skrevet

Det er en grunn til at lancome mascaraene er verdens mest solgte..

Den er fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...