Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Jeg vurderer å prøve mascara fra Lancomè etter å ha brukt Clinicue i over et år. Jeg har ganske lange øyevipper, men de er helt lyse og jeg trenger dermed å ha på noen lag. Det fins jo så mange forskjellige typer fra Lancomè, men hvem vil da passe meg best?
elle Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 hei! Flextencils er den beste! Faktisk den beste jeg noen gang har brukt! Den forlenger, og den skal i prinsppet bøye. Det syntes ikke jeg at den gjør men den fir et fantastisk volum i steden for.. Og det er jo mye bedre.. http://www.lancome.co.uk/_en/_gb/catalog/p...ing&vname=name& her kan du se den
xeyes Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 Flextencils!! Etter anbefaling fra elle tidligere i år (takk for tipset), så har jeg begynt å bruke denne, og det er den BESTE jeg har vært borti! :D
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #4 Skrevet 16. august 2003 Flextencils: Koster den rundt 200? Selges den på estetique?
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #5 Skrevet 16. august 2003 Takk for tipset. Da skal jeg prøve meg på den :blunke:
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #6 Skrevet 16. august 2003 Lancome er noe av det dårligste innenfor mascara. Vil anbefale kanebo eller Elisabeth Arden.
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #7 Skrevet 16. august 2003 Care: Har egentlig dårlig erfaring med Lancome mascaraer selv, men har hørt mye bra av venninner også om den det skrives om her. Har du prøvd den? (flextencils)
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #8 Skrevet 16. august 2003 Care: Har egentlig dårlig erfaring med Lancome mascaraer selv, men har hørt mye bra av venninner også om den det skrives om her. Har du prøvd den? (flextencils) Jepp, har en slik. Er i grunnen litt forbanna, fordi damen i pargfymeriet sa at Lancome er best innen for mascare. Denne suger rett og slett. Styr unna denne. Sort under øynene blir du også
tuji Skrevet 16. august 2003 #9 Skrevet 16. august 2003 Vel, det er det forskjellige meninger om. LAncome definicils er den mest fantastiske mascara jeg vet om, mens YSL false lash effect som alle skryter av etter min mening er noe herk. Kommer vel an på personen...
elle Skrevet 17. august 2003 #10 Skrevet 17. august 2003 Det er en grunn til at lancome mascaraene er verdens mest solgte.. Den er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå