Gå til innhold

Ballkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ball i desember :gjeiper:

Er det noen sov vet om noen bra kjolebutikker?

Kjolene må ikke være lange eller overdådige (har ikke noe imot det heller da), men fine :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste brudebutikker selger også flotte selskapskjoler.

Skrevet

Hvis du har en Agape i nærheten, vil jeg definitivt anbefale deg å gå dit!

Jeg var der forleden dag for å prøve brudekjoler, men måtte selvfølgelig se på ballkjolene også - og fant en nydelig en (egentlig maaange), og lurer nå på om det går an å gifte seg i blått :)

Ellers kan jeg anbefale Coast - de også har mye nydelig! :)

Gjest Nattvette
Skrevet (endret)

Google ballkjole/ballkjoler så finner du nok noe av interesse.

Endret av Syrin_Ulven
Skrevet

Du sier ikke noe om hvor du bor, men i Oslo har du i hvert fall Dollarosa på Gunerius i tillegg til Agape, Coast og Floyd som allerede er nevnt. Oasis har også en del kjoler, men ikke alltid noe som passer til ball.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet
Skal på ball i desember :gjeiper:

Er det noen sov vet om noen bra kjolebutikker?

Kjolene må ikke være lange eller overdådige (har ikke noe imot det heller da), men fine :fnise:

Agape - butikkene har masse fine ballkjoler til enhver tid, nå har de også fått inn 2010 kolleksjonen:) Prisene på rene ballkjoler (disse har tyll under skjørtet så du får den klassiske prinsessefasongen) ligger på fra kr.1690, og selskapskjoler fra kr.1290. De tar også fra str.28-62, så der kan alle finne noe:) Anbefaler Agape på det sterkeste! De har flere butikker over hele landet, det er bare å se på agape.no for å finne den som ligger næermest deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...