Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 15. oktober 2009 #1 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja... jeg har ganske lite penger, og er lei av å være singel.. Er det ingen gratis nettdatingsider lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det finnes vel flere som er gratis, men som krever at du betaler for å få fult utbytte av det. Kanskje likegreit (om du har lite penger) og legge inn noen fine ord om deg her + et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. oktober 2009 #3 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vel, jeg brukte finnenvenn.no og dagbladets nettdatingstjeneste (ikke det som heter Blink), og fant kjæresten min på denne måten. Selv gadd jeg aldri å bruke penger på nettdating, følte det bare ville vært bortkastede penger - gratissidene kan være like greie som de man betaler for. Selv syntes jeg sider som sukker.no og match.com var svært oppskrytt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå