Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Når man er på et utested, er man teit hvis man lar være?
Miss moneypenny Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Når man er på et utested, er man teit hvis man lar være? Det hender at jeg lar være, og hvis folk syns jeg er teit for det så er det deres problem! Jeg ser ikke noe teit i det. Har man ikke lyst så har man ikke lyst.
fin_bil Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Det er da mangge som ikke danser på utesteder og jeg er selv en av de, jeg har danset noen ganger.. Men jeg trives best med å prate med folk istedenfor
Gjest megvel Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg pleier å unngå å danse. Går som regel sammen med noen andre som ikke pleier å danse, eller til et sted der dansing ikke er "nødvendig".
Gjest Nattvette Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Er sjeldent på utesteder, men eg danser ALDRI når eg er der, eg kan ikkje danse og har heller intet behov for å kunne det. Sitter heller å små-ler litt av de som gjør det, for mange av damene tror tydeligvis de kan danse og at de ser kule / deilige ut, når de så absolutt ikkje gjør det. Nei, små-drikking og prating med kjentfolk er bedre gitt.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg danser sjelden når jeg er på utesteder. Det hender at alle jeg er med plutselig får det for seg at de skal danse, og da blir jeg også med (vil ikke sitte igjen alene) - men stort sett er det jo alltid noen andre som også sitter og prater.
Becka Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg elsker å danse. Men det er vel strengt tatt ingen som bryr seg om du danser eller ikke. Jeg blir fort sjarmert av gutter som kan danse, men gutter som ikke skal annet utpå dansegulvet for å snige seg opp etter oss kan heller la vær.
Teriyaki Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Jeg elsker å danse. Men det er vel strengt tatt ingen som bryr seg om du danser eller ikke. Jeg blir fort sjarmert av gutter som kan danse, men gutter som ikke skal annet utpå dansegulvet for å snige seg opp etter oss kan heller la vær. Det er irriterende ja. Og når de ikke en gang tar et såpass klart hint som at vi dytter han bort, mens vi sier nei, så tror jeg dem har et problem. Jeg elsker også å danse. Tror jeg danser ganse så greit også, evt. relativt bra. Har i alle fall fått kommentarer på det, og jeg har sett meg selv på film. Det er ikke noe galt å dra på byen og danse, samtidig som man føler seg sexy og attraktiv. Trenger ikke å være latterlig av den grunn. Mye heller det, enn å gjemme seg inne i et hjørne fordi man ikke kan danse, og man ikke føler seg sexy. Selvtillitt kan gjøre underverker med både det ene og det andre. Forøvrig ikke rettet til noen spesielle, men på et generelt grunnlag. Ikke det at min egen selvtillit er på topp, men selvbildet er heldigivs bra, så er sjeldent jeg ikke føler meg pen. Endret 16. oktober 2009 av Teriyaki
Larsern Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Er sjeldent på utesteder, men eg danser ALDRI når eg er der, eg kan ikkje danse og har heller intet behov for å kunne det. Sitter heller å små-ler litt av de som gjør det, for mange av damene tror tydeligvis de kan danse og at de ser kule / deilige ut, når de så absolutt ikkje gjør det. Nei, små-drikking og prating med kjentfolk er bedre gitt. Det er ihvertfall én ting som er mer morsomt enn de som danser på tross av at de ikke kan å danse, og det er de som sitter på sidelinja og føler behov for å dekke over sin egen usikkerhet ved å rakke ned på de som følger sine egne lyster.
investor Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Man bør danse.. eller i det minste trampe med godfoten. Vel det kommer helt an på hvilket utested du er på...
Gjest Judy Skrevet 17. oktober 2009 #11 Skrevet 17. oktober 2009 Man bør danse.. eller i det minste trampe med godfoten. Vel det kommer helt an på hvilket utested du er på... Vil du danse med meg?
investor Skrevet 17. oktober 2009 #12 Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Vil du danse med meg? Hehe Hvorfor ikke? Ses på byen.. Endret 17. oktober 2009 av investor
Becka Skrevet 17. oktober 2009 #13 Skrevet 17. oktober 2009 Det er ihvertfall én ting som er mer morsomt enn de som danser på tross av at de ikke kan å danse, og det er de som sitter på sidelinja og føler behov for å dekke over sin egen usikkerhet ved å rakke ned på de som følger sine egne lyster. Thumbs up!
Gjest Eimear Skrevet 17. oktober 2009 #14 Skrevet 17. oktober 2009 Alla som inte dansar är våldtäktsmän, gäller hela kvällen mellan 12 och 5!
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #15 Skrevet 17. oktober 2009 Drar steder hvor dansing ikke er særlig aktuelt uansett.. Liker meg heller på pub aktige steder enn utesteder i den forstand..
Gjest megvel Skrevet 17. oktober 2009 #16 Skrevet 17. oktober 2009 Alla som inte dansar är våldtäktsmän, gäller hela kvällen mellan 12 och 5! Garantert den kvalmeste "musikken" som blir spilt.
Gjest Nattvette Skrevet 17. oktober 2009 #17 Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Det er ihvertfall én ting som er mer morsomt enn de som danser på tross av at de ikke kan å danse, og det er de som sitter på sidelinja og føler behov for å dekke over sin egen usikkerhet ved å rakke ned på de som følger sine egne lyster. Ja gurimalla ass, neste gang så får eg heller dekke over mine egen 'usikkerhet' ved å hoppe ut på dansegulvet (som forøvrig ikkje fins på noen av barene her, litt av grunnen til å lol'e) å danse som ein apekatt som har vært litt for langt ned i flaska og som sikkert har vært bortpå andre ting også, eg også gitt. Not. Endret 17. oktober 2009 av Nattvette
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #18 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har inntrykk av at folk som aldri danser ofte tar seg selv for høytidelig. Man er følelsesmessig hemmet dersom man ikke klarer å danse i det hele tatt.
The Kitten Skrevet 17. oktober 2009 #19 Skrevet 17. oktober 2009 Man må ikke danse på et utested. Jeg kjenner mange som ikke gjør det, og det er ikke alltid jeg gjør det selv heller.
Teriyaki Skrevet 18. oktober 2009 #20 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har inntrykk av at folk som aldri danser ofte tar seg selv for høytidelig. Man er følelsesmessig hemmet dersom man ikke klarer å danse i det hele tatt. Kan sikkert gjelde for noen, men det er jo også de som rett og slett bare ikke liker å danse, da..Synes selv det er veldig artig så lenge musikken er bra nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå