Gjest fascinert Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 kanskje en teit overskrift, men det er da dette jeg lurer på : onanerer du fordi du er kåt? fordi det er avstressende? fordi du bare har lyst på orgasmen (ikke kåt på forhånd, men blir det mens du holder på)? fordi du kjeder deg? for å få sove bedre? andre grunner? for min egen del gjør jeg det som regel når jeg har lyst på orgasme, selv om jeg i utgangspunktet ikke er kåt. rare greier, egentlig...
Ethereal Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Alle de grunnene, i tillegg til at jeg ikke får pult om dagen.
Gjest MikeWaters Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 kanskje en teit overskrift, men det er da dette jeg lurer på : onanerer du fordi du er kåt? fordi det er avstressende? fordi du bare har lyst på orgasmen (ikke kåt på forhånd, men blir det mens du holder på)? fordi du kjeder deg? for å få sove bedre? andre grunner? for min egen del gjør jeg det som regel når jeg har lyst på orgasme, selv om jeg i utgangspunktet ikke er kåt. rare greier, egentlig... Fordi det er digg, punktum!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Stort sett for at kroppen "maser" om det eler for å få sove. Hodet blir ofte trist etterpå pga at jeg føler meg ensom.
Gjest gjestefie Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Stort sett for at kroppen "maser" om det eler for å få sove. Hodet blir ofte trist etterpå pga at jeg føler meg ensom. Jeg og får en tristhetsfølelse i meg etterpå, enda jeg har samboer. Litt sånn melankolsk og... tom er vel det rette ordet på meg.
Gjest MikeWaters Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg og får en tristhetsfølelse i meg etterpå, enda jeg har samboer. Litt sånn melankolsk og... tom er vel det rette ordet på meg. Mener å ha hørt at Franskmenn kaller orgasmen Den stille død, Le petit morte eller noe i den duren
Gjest Eurodice Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Mener å ha hørt at Franskmenn kaller orgasmen Den stille død, Le petit morte eller noe i den duren La petite mort, den lille død.
Gjest MikeWaters Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 La petite mort, den lille død. Mente selvsagt den lille
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #13 Skrevet 16. oktober 2009 Alle de grunnene som er nevnt, i tillegg til å kvitte meg mend menssmerter.
Gjest Gjestgjest Skrevet 17. oktober 2009 #14 Skrevet 17. oktober 2009 Fordi det er sundt å helt fantastisk! Samtdig som at det er litt mage trim, å "knipe" trim, no som gjør partner sex enda bedre med en heftig knipe muskelatur!
Gjest jeansgutt20 Skrevet 17. oktober 2009 #15 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg onanerer for at jeg er kåt og må ha orgasme. Etter orgasme blir jeg så avslappa og så er det så digg sovemedisin også
Gjest sardintroll Skrevet 4. mai 2010 #16 Skrevet 4. mai 2010 Fordi jeg er veldig kåt ganske ofte, og ikke er gammel nok til å ha sex riktig ennå. En dreven onanist! :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2010 #17 Skrevet 5. mai 2010 Herlig! da er det en framtidig partner som har noe og glede seg til
Gjest birry93 Skrevet 14. august 2010 #18 Skrevet 14. august 2010 Jeg onanerer av tre gunner: Jeg er singel, og min pulevenn ikke alltid har mulighet til å treffe meg for den typen aktivitet (eller omvendt). Det er deilig. Det er alle tiders sovemedisin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå