Gjest Gjest_meg_* Skrevet 15. oktober 2009 #1 Del Skrevet 15. oktober 2009 kjøpte noen innmari kule støvletter i dag...slike som går over kneet. men hva skal jeg egentlig ha på meg? kjole? nylonstrømpe?... kom gjerne med forslag, jeg trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bruker de til alt... jeans, tights, stømper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 15. oktober 2009 #3 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bruker de til alt... jeans, tights, stømper... tenkte hvis man skal på byen.... hva kan man ha på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 15. oktober 2009 #4 Del Skrevet 15. oktober 2009 kort kjole og nylon strømpebukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #5 Del Skrevet 15. oktober 2009 Skinny jeans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #6 Del Skrevet 17. oktober 2009 ville ikke valgt KORTE kjoler ihvertfall.., det blir slutty! en venninne av meg bruker de med trange bukser, og topper... det blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. oktober 2009 #7 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kommer an på hvordan støvlettene ser ut, men generelt synes jeg ikke korte kjoler og (tynne) strømper/strømpebukser er kledelig til overknees. Det ser lett litt feil ut. Jeg bruker mine overknees til skinny jeans med diverse topper til. Er antrekket enkelt slenger jeg heller på litt ekstra accessories for å heve antrekket. Korte kjoler og skjørt kan også funke, men da med tette strømper/strømpebukser til, og dekkende overdel (ingen utringning). Jeg bruker de også til tights og en lang overdel, som dekker rumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 17. oktober 2009 #8 Del Skrevet 17. oktober 2009 ville ikke valgt KORTE kjoler ihvertfall.., det blir slutty! en venninne av meg bruker de med trange bukser, og topper... det blir veldig bra! Nå når det er kaldt bruker jeg overknee, strømpebukser og kort kjole. Kjolen er strikket og har lange ermer samt viser 0 kløft. Ikke særlig slutty det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. oktober 2009 #9 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kommer an på hvordan støvlettene ser ut, men generelt synes jeg ikke korte kjoler og (tynne) strømper/strømpebukser er kledelig til overknees. Det ser lett litt feil ut. Jeg bruker mine overknees til skinny jeans med diverse topper til. Er antrekket enkelt slenger jeg heller på litt ekstra accessories for å heve antrekket. Korte kjoler og skjørt kan også funke, men da med tette strømper/strømpebukser til, og dekkende overdel (ingen utringning). Jeg bruker de også til tights og en lang overdel, som dekker rumpa! kan jeg gå for en "vanlig" topp til over rompa og så svarte tights? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. oktober 2009 #10 Del Skrevet 18. oktober 2009 kan jeg gå for en "vanlig" topp til over rompa og så svarte tights? Selvsagt kan du det, men jeg (og mange andre!) synes ikke at tights skal brukes med topper som ikke dekker rumpa. Tights er ikke bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #11 Del Skrevet 18. oktober 2009 Selvsagt kan du det, men jeg (og mange andre!) synes ikke at tights skal brukes med topper som ikke dekker rumpa. Tights er ikke bukser. he he,mente at toppen liksom gikk OVER rompa, (dekker rompa), men ser nå at det lett kan missforståes men altså tights med topp som dekker akkurat rompa, det går fint? toppen kan vel være trang når man har tights? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #12 Del Skrevet 18. oktober 2009 Selvsagt kan du det, men jeg (og mange andre!) synes ikke at tights skal brukes med topper som ikke dekker rumpa. Tights er ikke bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 19. oktober 2009 #13 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg vet at du ikke pynter deg for meg altså, jeg er en annen generasjon.... Men går du med overknees, tights og trang topp blir det litt voldsomt syns jeg. Gutta kommer sikkert til å gispe, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #14 Del Skrevet 19. oktober 2009 tights, stor topp er vel fint til ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Isobel_* Skrevet 20. oktober 2009 #15 Del Skrevet 20. oktober 2009 he he,mente at toppen liksom gikk OVER rompa, (dekker rompa), men ser nå at det lett kan missforståes men altså tights med topp som dekker akkurat rompa, det går fint? toppen kan vel være trang når man har tights? Mitt tips er ein litt voluminøs topp. Eg ville ikkje brukt trang topp og tights til slike støvlettar, det kan lett sjå tacky ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #16 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg vet at du ikke pynter deg for meg altså, jeg er en annen generasjon.... Men går du med overknees, tights og trang topp blir det litt voldsomt syns jeg. Gutta kommer sikkert til å gispe, men.... Hvorfor er det feil? Jeg synes overknees, tights og en litt lang/stor topp er drit kult. Det samme med strømpebukse og kjole, eller sånn "strikket" strømpebukse og tunika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå