Gjest badhairday Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Noen som kan anbefale en god sjampo til fet hodebunn. Håret blir fett i røttene veeeldig fort..har prøvd å ikke vaske håret daglig..men syns ikke det er særlig lekkert når håret blir så fort fett. Prøvd hårpudder og tørrsjampo i røttene..hjelper etpar timer. Har langt hår og bruker lite stylingprodukter og varmebehandling.
Gjest Sandbekken Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 kms sin volumsjampo!! billig på beautybay.com
Essie_ Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bruker også kms sin volumshampo, og syns håret holder seg rent lenger - hvertfall følelsen av rent hår. Ellers har jeg hørt mye bra om denne fra Kerastase.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Kerastase har en god en for fett får.. Fåes i frisørsalonger. ----------------------- <3 annieaa
Gjest Gjest_FastEnde_* Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Noen som kan anbefale en god sjampo til fet hodebunn. Håret blir fett i røttene veeeldig fort..har prøvd å ikke vaske håret daglig..men syns ikke det er særlig lekkert når håret blir så fort fett. Prøvd hårpudder og tørrsjampo i røttene..hjelper etpar timer. Har langt hår og bruker lite stylingprodukter og varmebehandling. BLI SHAMPO-FRI!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 aldri i hele livet om eg skal bli sjampofri nei...jobber i stinkeyrke!
Amanlis Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 kms sin volumsjampo!! Signerer denne. Den heter forresten addvolume
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå