pantera Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Trenger tips til forskjellige sminkeprodukter, shampoer, parfymer, deodoranter osv. som ikke er testet på dyr. Av sminke bruker jeg mest maskara og litt foundation, så kanskje spesielt det. Men også parfymer, deodoranter, shampoer som sagt Hva bruker dere?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Trenger tips til forskjellige sminkeprodukter, shampoer, parfymer, deodoranter osv. som ikke er testet på dyr. Av sminke bruker jeg mest maskara og litt foundation, så kanskje spesielt det. Men også parfymer, deodoranter, shampoer som sagt Hva bruker dere? På denne siden finnes en oversikt over hvilke merker som er testet på dyr (rød liste) og hvilke som ikke er det (grønn liste) http://www.dyretesting.no/
scara Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Trenger tips til forskjellige sminkeprodukter, shampoer, parfymer, deodoranter osv. som ikke er testet på dyr. Av sminke bruker jeg mest maskara og litt foundation, så kanskje spesielt det. Men også parfymer, deodoranter, shampoer som sagt Hva bruker dere? sjekk ut www.oriflame.no
Gjest Vampen Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Vel, jeg prøver så godt jeg kan å styre unna merker som tester på dyr. Og det er egentlig ikke så vanskelig, for de fleste av favorittene mine tester ikke på dyr. Jeg har ikke klart å finne erstatning for alt, men ganske mye av produktene mine er dyrevennlige. For å gi deg noen konkrete eksempler på noen av mine favorittprodukter som ikke tester på dyr: Sminke: Foundation/Veil/Concealers ect: Tikei, Everyday Minerals og Bare Escentuals. Blush/solpudder: Tikei, EM, BE og Nars. Øyeskygge: Tikei, EM, BE, Chanel. Primer fra Urban Decay. Mascara: YSL. Hudpleie/kremer og diverse: Decleor M.D. formulations Burts Bees Eos Hår: Shampoo og balsam/styling: Fudge og KMS Hårkur: Fudge Negllakk: Opi I tillegg er det en del merker jeg er usikker på om tester på dyr eller ikke, som Joico og Bodyography. Jeg har også noen produkter fra merker som jeg vet tester på dyr. Rett og slett fordi jeg ikke har klart å finne produkter som er like gode. Det er bla Dior (parfyme og Diorshow mascara)og diverse hårprodukter fra Redken, Tigi og Kerastase. Men som du ser så er det fullt mulig å finne det meste av sånne produkter fra veldig gode merker. Så om du ønsker å holde deg unna produkter som er testet på dyr, så har du fortsatt veldig mye bra å velge mellom.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 http://www.hildechristina.com/dyretesting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå