Gjest Ulykkelig TS Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Min samboer etter 4 år dumpet meg, ønsket av vi solgte leiligheten, flytter hver for oss og det virker ikke som han er så interessert i å ha mer kontakt egentlig. Jeg tenkte med engang at han var utro, og sjekket mobilen, mail osv. Men fant ikke noe der - men han sa at han ikke har de samme følelsene for meg mer. Vi har hatt det trått i de siste 6 mnd, men han er så vanskelig å kommunisere med at det jeg vet aldri hva han tenker. Har tatt opp dette gjentatte ganger, men han gidder ikke å snakke. Sånn er resten av familien hans også mot hverandre, og han blir sur når jeg prøver. Dette har gjort at jeg har trekt meg unna han, og vi har levd nesten 2 forskjellige liv i det siste året nesten. Men nå når han er borte savner jeg han så mye, får aldri sove om natta, orker ikke å spise, ser ikke noen mening med livet og føler ingen liker meg. Venninne mine har stilt lite opp for meg i denne perioden, selv om jeg har spurt og sagt at jeg trenger de- så har de aldri tid. Er skuffa over alle rundt meg, og i en alder av 31 år er jo dette litt rart og sårende.. Noen tpis på hvordan jeg skal overleve de nærmeste mnd?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Uffa meg Han fortjente nok ikke deg, siden han var så egoist å behandla deg slik, det vet sikkert du også, men likevel er det tungt å praktisere siden det er ferskt. Alt sånt tar du jo tid. Men synd at vennene dine ikke stiller opp. Du er nok såret, og er i en vanskelig situasjon. Hva om du søker litt profosjonell hjelp? Jeg har hatt masse samtaler med PP-tjeneste på vgs, hvor vi har sittet og snakket om problemene, det har vært godt å få det ut. en psykolog kanskje, mulig at du ikke trenger det over lang tid, men et forsøk på å finne anbefalte veier videre. Har du ingen familie som kan stille opp da? Ingen andre venner enn de som ikke har tid? Oppsøk kontakt, IKKE sitt alene og gråt, dra ut på byen, selvom du ikke har så innmari lyst til det innvendig. meld deg på en treningsstudio hvis du ikke er det allerede, det har hjulpet meg personlig, gråt før j drog ditt. men ved hjemreisen følte jeg meg helt annerledes. Du kommer nok opp igjen, det tar litt tid bare. Når du blir lei deg, tenk over måten han behandlet deg på, mystisk, egoist, kanskje utro og, hvem vet, drit i han, og lev videre, ved helj av overnevnte tips. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå