Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 jeg husker ikke hva de heter, jeg husker noe sånt som "GMGT". uttales på engelsk, vet ikke hva bokstavene står for. er ganske sikker på at den første bokstaven er G, litt sikker på at neste er M, evt N(?). også mener jeg å erindre at det er en T med i bildet. men er ikke sikker. musikken deres er glad og spenstig. pop tror jeg. kanskje med litt rock. samtidig lurer jeg på et navnet på et svensk band. det er en jente som synger, og hun synger på svensk. det er litt rolig, men trendy. de/hun er ganske kjente om dagen nå tror jeg. husker litt av en tekst tror jeg; " før jag...inte....mer" noen som vet?
Gjest Marlo Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 HVA heter bandet! (måtte bare ...) MGTM heter det, men jeg vet de hadde en del problemer i og med at et annet band hadde lignende eller samme navn, så jeg tror de heter Oracular Spectacular, eller om de het det för. Husker ikke helt jeg. De har blandt annet en hit som heter Kids. Nesten ingen som kjenner til resten av musikken deres hehe. Ei svensk jente som synger de ordene du nevner, kan jo väre så og si alle kvinnelige artister i Sverige da. Kan det väre Anna Ternheim du mener?
Gjest Marlo Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 MGMT Kanskje Veronica Maggio? MGMT ja, gikk litt fort når jeg skrev her, hehe
Gjest ts Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 HVA heter bandet! (måtte bare ...) MGTM heter det, men jeg vet de hadde en del problemer i og med at et annet band hadde lignende eller samme navn, så jeg tror de heter Oracular Spectacular, eller om de het det för. Husker ikke helt jeg. De har blandt annet en hit som heter Kids. Nesten ingen som kjenner til resten av musikken deres hehe. Ei svensk jente som synger de ordene du nevner, kan jo väre så og si alle kvinnelige artister i Sverige da. Kan det väre Anna Ternheim du mener? oi steike! HVA så klart ja!
Gjest ts Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 MGMT Kanskje Veronica Maggio? oh YES! takk:)
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 HVA heter bandet! (måtte bare ...) MGTM heter det, men jeg vet de hadde en del problemer i og med at et annet band hadde lignende eller samme navn, så jeg tror de heter Oracular Spectacular, eller om de het det för. Husker ikke helt jeg. MGMT er en "forkortelse" for ManaGeMenT mener jeg å huske. Oracular Spectacular er tittelen på plata deres. De har såvidt jeg vet bare gitt ut denne ene plata.
Gjest dalieo Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Sangen du er ute etter er muligens Veronica Maggio - Stopp.
Gjest Marlo Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 MGMT er en "forkortelse" for ManaGeMenT mener jeg å huske. Oracular Spectacular er tittelen på plata deres. De har såvidt jeg vet bare gitt ut denne ene plata. Ja det er mulig, jeg husker ikke alt av dette. Men jeg vet de hadde tröbbel iallefall grunnet et annet band med samme navn/forkortelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå