Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hei litt barslig tråd dette men gøy! Kjæresten min er 185 cm høy, store brune øyne, langt mørkt hår med krøller. Han er veldig kjekk og har en spesiell utstråling. Synes han ligner litt på Che Guevara.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Min samboer er 190 høy, mørkt hår i sånn kort i nakken, litt lenger på toppen - voks i luggen-klipp, isblå øyne, slank og atletisk.. Han er fin <3
Gjest Evo Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Nesten 1.90cm, slank men muskuløs, rødt kortklipt hår, grønne nydelige øyne, søte fregner i annsiktet og et nydelig smil :rødme:
Gjest Marlo Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Min samboer er 180cm, ganske tan i huden (han er egentlig fra Brasil), KJEMPEtykt, sort hår med mange store kröller (kan bruke flere timer på å barbere hele hodet hans), flippskjegg. STORE lepper som er deilige å kysse hehe, og store brune öyne med lange vipper til. Også har han masse hår på kroppen, men bare på de "rette" stedene (under armene, på armene og fra rompa og ned - ikke ryggen etc) Ganske tynn, men begynner å få litt mage, hihi. Går som regel i jeans som henger litt på han og en vanlig t-shirt.
maipai Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Han er 185 cm, akkurat perfekt kyssehøyde, jeg må strekke meg litt og han må bøye seg litt. Lyst hår, ganske vanlig frisyre. Blåe øyne og verdens fineste smil!
Gjest milkyway Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 1.69 (OG en halv, den er veldig viktig for han) tynn men muskuløs, grønnbrune øyne, høyt brunt krøllete hår, ett hår på brystet han er veldig stolt av, og verdens fineste fjes og fin tisseman og :D
Pupsilure Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Han er 177 cm høy, brunt kjempetykt hår, som det blir krøller i hvis det blir langt. Ganske kortklipt, med mye kliss i. Endel hårvekst i ansiktet. Laaange øyenvipper, og veldig fine, utrykksfulle øyenbryn. Gode runde kinn, og jevn fin hud. Noen få kilo for mye, men syntes det ser bra ut på ham.
fin_bil Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Min er 178 cm over jorda, ellers slank og med gode sterke armer, grove arbeidshender, blondt rufsete hår, litt mørkere flippskjegg og bart(ofte sånn tredagers stubber ellers), mørkeblå øyne og en utrolig fin rompe<3 Akkurat som jeg liker det
Filur Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har ikke kjæreste eller en potensiell akkurat nå, men jeg klarer ikke la være å svare.. Eksen hadde et ganske karakteristisk utseende, og så ut som en blanding av Sivert Høyem og Ami fra Miami Ink. Pleide å beskrive han sånn for folk som ikke hadde møtt han, men de klarte ikke helt å se det for seg. Så, når de traff han så fikk jeg alltid høre; "shit, han ser faktisk sånn ut!" Han er en deilig, deilig mann, men det er deilig å være ferdig med han..
Gjest Evo Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Ami fra Miami Ink. :rødme: :hjerter: :rødme: Endret 15. oktober 2009 av Evo
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 den jeg er forelska i er 185 cm høy, har nydelige brune øyne, slank (men ikke for slank), pene armer og hender, myke lepper, mørkt hår og "kjeder meg"skjegg som står til alle kanter. Håret er blitt litt for langt, men han er den herligste jeg vet, både på innsiden og utsiden. Og...han er min ex
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #12 Skrevet 15. oktober 2009 Han har mørkt hår, grønne øyner, vakkert smil m smilehull, mørke øyebryn og øyevipper, kler seg pent og er myk i kantene. Når han holder rundt meg så er han akkurat høy nok til å lene med haken på hodet mitt. Jeg har vært forelsket i ham i et år nå snart
Filur Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 :rødme: :hjerter: :rødme: Det var min første reaksjon og, men virkningen avtar gradvis ettersom man finner ut at mannen er supertøffel..
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 Min kjære er vel rundt 1.80, grønne/brune flotte øyne, litt fregner, langt rett mørkt hår Lang og tynn herlig rockekar
søtpai Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 Min elskede er 188.cm høy, har brunt halvlangt hår og nydelige blå øyne. Ellers er han en skikkelig kosebamse! :rødme:
Gjest Evo Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Det var min første reaksjon og, men virkningen avtar gradvis ettersom man finner ut at mannen er supertøffel.. Gjør ikke noe om han ligner bittelitt på Ami :rødme:
Gjest Purple Haze Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Kjæresten min er 180 høy, tynn, men har litt muskler. Mørk blondt hår, brune øyne, sjarmerende smil, glimt i øyet. Den fineste i verden for meg
bonafide Skrevet 15. oktober 2009 #18 Skrevet 15. oktober 2009 Kjæresten min er ca 178 høy, helt normal i bygningen, mørkt hår, skjegg og verdens vakreste blå øyne og mest sjarmerende smil. Verdens herligste og snilleste kjæreste! Forhåpentligvis blir det oss resten av livet :rødme:
korean89 Skrevet 15. oktober 2009 #19 Skrevet 15. oktober 2009 min kjære er 181cm, tynn, verdens herligste brune øyne, nydelige rufse hår og et smil som kan smelte alle pikehjerter, (men nå har han smeltet mitt) oss tofor alltid :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå