Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor jeg kan få tak i cellofanpapir i ulike farger. Bor i en bitteliten by på Vestlandet og har ikke sett noe slikt her, men kan evt få tak i via familie i Bergen. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje blomsterbutikker, bokhandler? Ellers går det sikkert ann å bestille på nett.

Gjest tyttebær
Skrevet

Får i allefall på Panduro på nett. Tror de har et utsalg i Bergen en plass også.. Loddefjord kanskje?

Skrevet

Jeg har kjøpt cellofan på plantasjen, men det var bare gjennomsiktig. Kanskje IKEA kan ha?

Skrevet

Matbutikken (Ica Maxi), der kjøpte jeg.

Gjest Gjest_tussi_*
Skrevet

hvorfor skal du ha farget cellofanark?? er det ikke penest med det vanlige man får tak i?

du får vanlig cellofan i blomsterbutikker :) de har enten store ark, eller på rull.. som du kan få kjøpt:) men ikke i forskjellige farger da..

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg så cellofan på Meny faktisk. De hadde i gjennomsiktig og blå, og det så ut som det hadde vært mer der, for de stod i en stor eske med bare noen få i. Om det eventuelt hadde vært flere forskjellige farger vet jeg ikke.

Skrevet
hvorfor skal du ha farget cellofanark?? er det ikke penest med det vanlige man får tak i?

Syns bare det hadde vært fint med litt i rødt nå til jul...

Takk for mange tips.

Gjest emmeline
Skrevet

Da jeg var på Plantasjen nå så jeg cellofan i flere forskjellige farger :)

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

på Nille har de fått cellofanpapir i mange farger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...