Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Lurer på hvor jeg kan få tak i cellofanpapir i ulike farger. Bor i en bitteliten by på Vestlandet og har ikke sett noe slikt her, men kan evt få tak i via familie i Bergen. Noen som vet?
Miss moneypenny Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 kanskje blomsterbutikker, bokhandler? Ellers går det sikkert ann å bestille på nett.
Gjest tyttebær Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Får i allefall på Panduro på nett. Tror de har et utsalg i Bergen en plass også.. Loddefjord kanskje?
linky Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har kjøpt cellofan på plantasjen, men det var bare gjennomsiktig. Kanskje IKEA kan ha?
lillesky Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Matbutikken (Ica Maxi), der kjøpte jeg.
Gjest Gjest_tussi_* Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 hvorfor skal du ha farget cellofanark?? er det ikke penest med det vanlige man får tak i? du får vanlig cellofan i blomsterbutikker de har enten store ark, eller på rull.. som du kan få kjøpt:) men ikke i forskjellige farger da..
Gjest emmeline Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Jeg så cellofan på Meny faktisk. De hadde i gjennomsiktig og blå, og det så ut som det hadde vært mer der, for de stod i en stor eske med bare noen få i. Om det eventuelt hadde vært flere forskjellige farger vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 hvorfor skal du ha farget cellofanark?? er det ikke penest med det vanlige man får tak i? Syns bare det hadde vært fint med litt i rødt nå til jul... Takk for mange tips.
Gjest emmeline Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Da jeg var på Plantasjen nå så jeg cellofan i flere forskjellige farger
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 på Nille har de fått cellofanpapir i mange farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå