Gjest Gjest_trine_* Skrevet 15. oktober 2009 #1 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har en eske hjemme med morgan kane bøker gitt ut av bladkompaniet i 1991.. Fra nummer 1 til 43, der nr. 23 mangler. Alle bøkene er i kjempefin stand og er innbundet i rødt! Har masse jeg skulle solgt unna da jeg trenger penger, så lurer jeg på om disse bøkene er verdt noe spesielt? Har lagt de ut på finn, men vet ikke hvilken pris jeg skal sette de på... Takker på forhånd for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 15. oktober 2009 #2 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har en eske hjemme med morgan kane bøker gitt ut av bladkompaniet i 1991.. Fra nummer 1 til 43, der nr. 23 mangler. Alle bøkene er i kjempefin stand og er innbundet i rødt! Har masse jeg skulle solgt unna da jeg trenger penger, så lurer jeg på om disse bøkene er verdt noe spesielt? Har lagt de ut på finn, men vet ikke hvilken pris jeg skal sette de på... Takker på forhånd for svar=) Jeg sjekket Google og Qxl.På Qxl så jeg at det lå et par innbundne bøker, med en utropspris på 30,-, men det var ikke mulig å se hva slags stand de var i. Så dersom dine bøker er i fin stand, burde det antakelig være det absolutt laveste du engang vurderer å selge dem for. Sannsynligvis burde du be om minst det dobbelte. Brukte Morgan Kane pocket går for omtrent 25,-. Er det en tittel i hvert bind, eller er dette en serie med to titler i hvert bind? Det ble utgitt 83 Morgan Kane-bøker totalt. Morgan Kane er for klassikere å regne, og nesten alle i min generasjon har et forhold til figuren. Til og med gamle raddiser har gjerne en hyllemeter Kane i samlingen sin. Så hvis du kan tilby en komplett serie på et bind nær, er det sikkert mange som vil betale en del for det. Særlig ettersom det nå blir fornyet interesse i og med at serien utgies på nytt. Dersom noen ønsker å lese serien en gang til, og du har den komplett på et bind nær, så tipper jeg at du kan be om ca 75,- per bind som utropspris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roar Kristiansen Skrevet 25. desember 2009 #3 Del Skrevet 25. desember 2009 Har en eske hjemme med morgan kane bøker gitt ut av bladkompaniet i 1991.. Fra nummer 1 til 43, der nr. 23 mangler. Alle bøkene er i kjempefin stand og er innbundet i rødt! Har masse jeg skulle solgt unna da jeg trenger penger, så lurer jeg på om disse bøkene er verdt noe spesielt? Har lagt de ut på finn, men vet ikke hvilken pris jeg skal sette de på... Takker på forhånd for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 27. desember 2009 #4 Del Skrevet 27. desember 2009 Morgan Ka-ane var hans navn! Sorry, måtte bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. desember 2009 #5 Del Skrevet 27. desember 2009 Tråden er ryddet iht reglene Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå