Gå til innhold

eggløsning?

Anbefalte innlegg

Gjest prøver og prøver
Skrevet

Begynte på vitex for ca 3 uker siden, jippii. Krysser fingrene for at det kan hjelpe!

Pleier ikke kjenne noe til eggløsning (tenk om jeg ikke har noen?!), men i går og idag har jeg kjent litt stikking på venstre side. Kan dette være eggløsningen tro? Kanskje usannsynlig i.o.m at jeg kjente det i går kveld også?

Mannen sov da jeg kom hjem så ble ingen sex heller :snurt:

Hadde på morningen i går da, så sjansen kan vel fortsatt være der. Men den må vel være endel mindre? De renner jo ut disse rumpetrollene :fnise: Håper noen er sterke og klorer seg fast :enig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Begynte på vitex for ca 3 uker siden, jippii. Krysser fingrene for at det kan hjelpe!

Pleier ikke kjenne noe til eggløsning (tenk om jeg ikke har noen?!), men i går og idag har jeg kjent litt stikking på venstre side. Kan dette være eggløsningen tro? Kanskje usannsynlig i.o.m at jeg kjente det i går kveld også?

Mannen sov da jeg kom hjem så ble ingen sex heller :snurt:

Hadde på morningen i går da, så sjansen kan vel fortsatt være der. Men den må vel være endel mindre? De renner jo ut disse rumpetrollene :fnise: Håper noen er sterke og klorer seg fast :enig:

Ikke alle kjenner eggløsning. Stikking i siden kan jo også bety modning av egg.

Du trenger ikke ha sex hver dag for å bli gravid. Størst sjanse for å bli gravid er sex 2-3 dager før EL. Sædceller ligger som oftest i vagina og venter på at livmorhalsen åpner seg rundt EL og de går opp til egglederene og venter på evt. egg.

Skrevet

jepp stikking kan nok være det.

pernille.info (står om eggløsning her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...