Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. oktober 2009 #1 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei allesammen:) huff, har blitt så betatt av min personlige treningshunk,hehe:) han er singel og 1 år eldre enn meg, men så er jeg redd for å ødelegge noe hvis jeg er altforr " frempå" hehe er det noen kloke kvinner der ute som kan gi meg noen såre råd:D?? vært singel i 2 år, så er blitt litt sær:P men han liker jeg såå godt, what to do??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nixie Skrevet 15. oktober 2009 #2 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, moren min foreslo faktisk til meg at jeg kunne "bli kjent med en mann" gjennom treningsstudioet - det være seg en trener eller en som trente selv. Det er ingenting i veien for at du kan gjøre det! Det er kanskje litt vanskelig å finne på noe for å få igang en samtale, men hva om du spiller litt hjelpesløs og spør om hjelp/råd om noe angående trening - om et apparat eller en teknikk, for eksempel - eller hvis dere har vært på samme undervisning i sal så kan du spørre ham hva han syntes om treninga eller musikken, for den saks skyld. Og husk, it takes two til å holde en samtale, du trenger ikke ha et manus bare "kjør på" og se hvordan det går! Kanskje har dere mange ting til felles Tren litt atmed ham og se om han legger merke til deg? Jeg tror man faktisk må være litt frempå, da (i fare for å være fordomsfull) mange menn ikke akkurat tar hint. Noen ganger må man bare stupe uti og ta en sjanse! Ikke sikkert han er på det treningsstudioet for alltid ^^ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. oktober 2009 #3 Del Skrevet 15. oktober 2009 hehe huff det er jo så skummelt, er jo livredd for å gå på en smell da..å gjøre noe dumt for enn om han ikke er interessert i heletatt;) snakket litt med han sist men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å det står jo "singel" på facebook,men det skal man jo ikke ta det for en god fisk:O huff syns det her er vanskelig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå