Gå til innhold

sjekking på treningsenter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei allesammen:)

huff, har blitt så betatt av min personlige treningshunk,hehe:)

han er singel og 1 år eldre enn meg, men så er jeg redd for å ødelegge noe hvis jeg er altforr " frempå" hehe

er det noen kloke kvinner der ute som kan gi meg noen såre råd:D??

vært singel i 2 år, så er blitt litt sær:P men han liker jeg såå godt, what to do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, moren min foreslo faktisk til meg at jeg kunne "bli kjent med en mann" gjennom treningsstudioet - det være seg en trener eller en som trente selv. Det er ingenting i veien for at du kan gjøre det! Det er kanskje litt vanskelig å finne på noe for å få igang en samtale, men hva om du spiller litt hjelpesløs og spør om hjelp/råd om noe angående trening - om et apparat eller en teknikk, for eksempel - eller hvis dere har vært på samme undervisning i sal så kan du spørre ham hva han syntes om treninga eller musikken, for den saks skyld. Og husk, it takes two til å holde en samtale, du trenger ikke ha et manus bare "kjør på" og se hvordan det går! Kanskje har dere mange ting til felles :) Tren litt atmed ham og se om han legger merke til deg? Jeg tror man faktisk må være litt frempå, da (i fare for å være fordomsfull) mange menn ikke akkurat tar hint. Noen ganger må man bare stupe uti og ta en sjanse! Ikke sikkert han er på det treningsstudioet for alltid ^^

Lykke til!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hehe huff det er jo så skummelt, er jo livredd for å gå på en smell da..å gjøre noe dumt for enn om han ikke er interessert i heletatt;)

snakket litt med han sist men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å det står jo "singel" på facebook,men det skal man jo ikke ta det for en god fisk:O

huff syns det her er vanskelig jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...