Gå til innhold

Ugler i mosen

Envy

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg vet at jeg er en gammel traver her inne, og at jeg allerede har bok, men alt er liksom så annerledes nå, og den gamle boka er vel så og si nedlagt! Starter heller på ny fresh og nye blanke sider :)

Litt om meg: Jeg er ei jente på 21 år fra akershus. Jeg studerer (tar opp fag fra vgs for å forhåpentvligvis komme inn på HiO neste år) og jeg bor sammen med kjærsten min som jeg virkelig elsker over alt annet. Kan vel si det sånn at vi fremdeles lever litt på disse rosa skyene :rødme:

Jeg har også ei lita pusekatt, som dere ser av avataren min. Hun er verdens skjønneste lille skapnng, og litt av en malemester :happy:

Jeg er altså stort sett blid og happy om ikke angsten har sitt klamme grep om meg! Hyggelig med kommentarer og snokere ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter oppe i natten å gjør ingenting. Kjære sover søtt, det samme gjør pusen. Så her sitter jeg. Har litt vondt i hodet mitt og får ikke sove.

Jeg har tenkt og tenkt så mye i det siste. Ønsket noe jeg ikke kan ønske meg enda, og syntes synd på meg selv, egentlig uten grunn. Jeg har det jo så fantastisk bra som jeg har det, så hvorfor ønske mer akkurat nå?

Jeg skulle dog virkelig ønske at jeg hadde hatt litt andre tider på skolen, det er ikke noe særlig gøy å begynne på skolen når kjære er ferdig på jobb, føler nesten at vi er hjemme på skift. Også kommer jeg hjem når klokka begynner å nærme seg natta, sur og grinete fordi jeg ikke rakk det toget jeg ville, eller fordi bussen var forsinket.

Skulle ønske jeg var litt flinkere til å se hvor utrolig bra jeg egentlig har det, skulle ønske jeg var litt flinkere til å sette pris på livet mitt, og han som gjør det så utrolig mye bedre enn det har vært. :rødme:

Skulle også ønske at jeg kunne slutte å leve 5 år frem i tid, jeg lever akkurat nå, og det skulle jeg ønske jeg kunne begynne å gjøre i hodet mitt også. Jeg behøver ikke å tenke på hvor vi bor om 5 år, eller hvordan vår økonomiske situasjon er, eller om vi er gift, eller om vi er på tanken om å få barn. Ting dukker opp etterhvert av seg selv uansett, så hvorfor tenke på det?

Jeg elsker iallefall K'en min, og det har jeg tenkt å fortsette med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

æsj, jeg er så lite flink til å oppdatere - både her og på bloggen min :rodme: Dagene forsvinner jo så fort! Nå i går og i dag har jeg i tillegg sittet hjemme fordi jeg var hos legen på mandag, og da fikk jeg beskjed om at jeg hadde urinveisinfeksjon, så jeg knasker antibiotika for tiden, og jeg med angsten min har jo selvfølgelig lest på bivirkninger, og er livredd for at de skal dukke opp mens jeg går på skolen :forvirret: så, jeg isolerer meg hjemme og håper på å unnslippe bivirkninger, huff, patetisk!

anywho, nå venter jeg på at K skal komme hjem, det er liksom høydepunktet når man bare sitter hjemme da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Ja, da var det nesten ett år siden sist jeg klarte å legge inn et innlegg her da. Kanskje på tide? Ikke det at jeg har så mye intressant å komme med heller. Det blir liksom for mye å begynne en stor oppramsing. Men likevel er det jo endel store forskjeller siden sist da. Vi har bl.a flyttet og bor nå i en litt mindre, men myyye koseligere leilighet. Er kjempefornøyd!

Jeg har tatt en helomvending når det gjelder karriere, men siden jobben min er taushetsbelagt kommer ikke det til å bli mye nevnt her.

Også har jeg blitt 100% friskmeldt, og det er helt ubeskrivelig deilig! :hoppe: Hurra! Er en helt annen verden som har åpnet seg for meg nå, og jeg og kjære jobber med å falle inn i våre nye roller i forholdet. Før var det jo jeg som trengte han på en helt annen måte enn nå. Nå som jeg er sterk og frisk blir det en omstilling, men det har vi greid fint :)

Dagen i dag har forøvrig vært flotters, jeg og Smula har "utforsket" nærområdet her litt, og gått langt innover her på en liten kjerrevei. Utrolig koselig å se fuglene fly og flakse omkring mens gresshoppene spiller i gresset og løvet faller fra trærne, en helt magisk opplevelse :heks:

Nå sitter jeg bare å surrer på KG. Skal snart begynne å ta oppvasken (vi har nemlig ikke oppvaskmaskin her, men det går fint), sånn at jeg kan begynne på middagen, deilige laksespyd som skal være ferdig til K kommer hjem fra jobb.

Men aller først skal jeg se til vakre lille pus som har vondt i magen sin. Hun fikk nemlig våtfôr i sted, og det får hun ikke så ofte - men så er det visst så inderlig godt så hun slukte alt på en gang! :hakeslepp: Det var ikke helt heldig.. Huff..

..Også regner jeg med at det blir litt mer KG-henging før hverken oppvask eller middag blir påbegynt :sjenert:

:hallo:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så moro å finne deg her inne Envy :) har jo tenkt en del på deg, hvordan det går med kjærligheten og livet forøvrig. Så du er sammen med den K du skrev om i den forrige boken din???

Hærlig og se at du har det så bra Envy :klemmer:

Kommer sterkere tilbake, er forkjøla og ikke helt i form.

Men nå har jeg deg iallefall på mine inlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei Kospia! :goodbye: Så koselig å se deg innom her! :klem: Har du fremdeles dagbok? Isåfall kunne jeg tenke meg å snike innom å titte :jepp:

Kjærligheten blomstrer vettu :hjerte: hihi! Er mulig jeg ble sammen med denne K helt på slutten av forrige bok. Vi har jo vært sammen en stund nå, rukket å bo sammen i litt over ett år tilogmed! :yvonne:

Livet forøvrig er også veldig bra! Har fått meg jobb som vikar i en utrolig spennende og utfordrende jobb, og håper på å komme inn på skolen til dette yrket. Det er så deilig når man kan gå å glede seg til hver dag man skal på jobb! :danser:

Og du da? Alt ved det samme? Nyter det gode liv? :jepp:

--------------------------------

I dag fikk jeg en vakt på jobben som jeg ikke hadde regnet med, og dagen ble kjempespennende! Lærte meg to nye arbeidsoppgaver som jeg ikke har vært borti før, og jeg blir bare mer og mer glad i jobben dess mer jeg lærer! :nigo:

Før jobb var jeg hos tannlegen og bytta ut en gammel plombe (heter det det?) som hadde hull under! :unsure: Fikk bedøvelse da, men det er fremdeles og uansett ubehagelig hos tannlegen! Haha, også har jeg gått å vært skeiv i kjeftamentet i timesvis etterpå i dag! :hoho: Er jo litt komisk å gå sånn da, så lenge man vet at det går over :lol:

Nå sitter jeg å venter på at grensevakten skal begynne på tvnorge, det er spennende! :happy:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, du hadde jo en bok du også, jo! :vinke:

Jeg pleier å kalle det for fylling, men jeg tror mange sier plombe og. Ikke noe gøy med bedøvelse altså, jeg får alltid følelsen av at kinnet stikker 20 cm ut fra resten av fjeset :fnise:

Høres ut som om du har en superjobb ihvertfall, det er ikke alle som blir glade for å få gjøre nye, ukjente ting på jobb! det er så fint når man finner noe man virkelig liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg prøver i allefall :lol: Fikk litt bedre tid til å drive med slike hyggesyssler på fritiden nå som jeg "bare" jobber, da har man ikke lekser og slikt å slite med hjemme :)

Haha, ja, var litt sånn jeg følte det i dag, i tillegg til at venstresiden av munnen liksom "hang" litt! haha! :ler:

Ja, jobben er virkelig super! Også er jeg liksom så intressert i faget, tror nok det er mye derfor jeg ser på enhver ny utfordring som en nyttig lærdom, og er jo kjempeivrig på å få være med på alt som skjer! :fnise:

----------------------------------

Nå er jeg kjempetrøtt :Gjesp: Har egentlig lyst til å gå å legge meg i senga og lese i den nye boka mi helt til jeg sovner av meg selv.. men blir vel sittende oppe i noen timer til å sose og vente på at K skal komme hjem fra jobb. Han jobber overtid og kan være hjemme når som helst, men det kan også ta timesvis det han driver med :filer:

Også jeg som skal til legen i morgen tidlig og ta vaksine! :haar: Burde egentlig vært opplagt til da.. men men, kan jo legge meg og sove igjen etter jeg er ferdig med det også da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei Kospia! :goodbye: Så koselig å se deg innom her! :klem: Har du fremdeles dagbok? Isåfall kunne jeg tenke meg å snike innom å titte :jepp:

Kospias dagbok finnes fremdeles ja :jepp: koselig om du stikker innom :)

Med meg og mine er alt bare bra. Har ny jobb og trivelige kollegaer, så livet er bra :)

Ha en flott helg Envy :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kospia! :jepp: Helgen tror jeg nok skal bli bra, med kosekveld med elsklingen i morgen, og besøk av hans bestemor og onkel på søndag! :)

--------------------------

Nå kjeder jeg meg masse :filer: Sitter å ser på senkveld og spise popcorn :popcorn: Så jeg har det ikke så aller verst, men disse kveldsjobbeukene til elskling pleier å bli litt lange for meg, sitte sånn alene på kvelden er ikke noe gøy. Hvertfall ikke når facebook fylles opp av disse statusene: "Kosekveld med kjæresten" "Ser på x-faktor med mann og barn" "Romantisk middag med kjæresten i kveld" osv osv, dere vet :gjeiper: Men, penger trenger man jo, så jeg trøster meg med at han er veldig flink, og at vi til gjengjeld skal kose oss masse sammen i morgen kveld. Da skal han nemlig ut med gutta på dagen, og når han kommer hjem til meg på kvelden har jeg store planer om å stå klar med ekstra god middag, en film og stearinlys. Gleder meg :kyss: hihi :fnise:

Nå er han forsåvidt snart på vei hjem, med pizza! :spise:

Da trengte jeg ikke lage middag i dag! :) Det var deilig, jeg synes jo tross alt litt synd på meg selv i dag siden jeg har vært flink å tatt vaksine og greier. I sted var jeg så trøtt at jeg bare måtte legge meg nedpå et par timer, var sikkert en bivirkning av stikket!

Men men, nå føler jeg meg ihvertfall mye piggere og klar for pizza! :biggrin:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw! Søtinger! :hjerte:

---------------

Jeg har jobbet i går og hadde 14,5 timer på jobb i dag også skal jeg på igjen i morgen tidlig :fnise: Så egentlig var jeg bare innom for å si natta :) Kommer sterkere tilbake i morgen, for da slutter jeg tidlig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho! Ble over 12 timer jobbing på meg i dag også! :bolledeig:

..Og når jeg kom hjem sto elskling klar med 10 røde roser til meg!! :dagens-rose::hjerter:

Har hatt en helt fantastisk bra dag! Og nå er det natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, som du jobber! Men det virker jo som du er fornøyd med det? :)

Åååå, roser a'gitt. :rødme: De er fine når de vil, de mannfolka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, som du jobber! Men det virker jo som du er fornøyd med det? :)

Åååå, roser a'gitt. :rødme: De er fine når de vil, de mannfolka! ;)

Jobbe er gøy når man får jobbe med noe man føler er givende og berikende :)

Jaa, han er så søt! :rødme: Rosene står midt på bordet fremdeles, disse har holdt seg overraskende bra, selv om dem såvidt har begynt å henge litt med hodene sine nå!

-----------------------------

Nå har jeg pusset opp brukeren min! :danse: Vad tycks? Syns den gamle tickeren og slikt ble så sukkerrosa, på tide med noe nytt :)

Jeg fant også ut at siden denne dagboken innledes med mye som også er avleggs nå, og siden denne boken bare består av en side, fant jeg ut at jeg ville lage ny bok, og den finner man her:

lovlie_99.gif Envy og kjære på nye eventyr :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...