Imax Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg jobber med en presentasjon på jobben vedr strategi. Det er jo et tungt emne og jeg tenkte jeg skulle sprite opp med et morsomt klipp for å løsne litt på stemningen. Jeg har prøvd å google og søke på YouTube, men jeg er ikke presis nok og finner ikke noe som trigger meg. Det jeg tenker meg er f.eks. En scene fra The Office hvor man har et møte som tar helt av (må ikke være strategi, men tydelig noen som bestemmer noe) Et møte i f.eks. Sopranos, Gudfaren el.l. der man sitter rundt et bord og det diskuteres et eller annet (enten morsomt eller grusomt...) Evnt. noen andre illustrasjoner på et møte/diskusjon som kan være underholdende. Alle gode forslag mottas med takk!
My Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hva med scenen fra Star Wars er The Rebell Alliance diskuterer hvordan de skal angripe The Death Star? Scenen er 1:35:30 inn i Star Wars, A New Hope IV :-D Endret 15. oktober 2009 av My
Gjest Marlo Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Hva med scenen fra Star Wars er The Rebell Alliance diskuterer hvordan de skal angripe The Death Star? Perfekt bilde på strategiarbeide
Imax Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2009 Godt tips. Noen som tilfeldigvis vet om akkurat det klippet ligger på nettet?!?
Imax Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2009 Og så fant jeg fra Austin Powers; hvordan sørge for at alle blir hørt i en diskusjon .
Gjest Marlo Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 MYE morsommere om man spiller/har spilt World of Warcraft da Kan dette väre noe av interesse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå