Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er 23år, har rød hud som er i tilleg sensitiv og uren.Sliter litt med kviser i tillegg.

Samtidig som jeg har tørre partier på haken, ved nesevingene samt så slitter jeg med fett t-sone på panna også.

Hva vil dere anbefalle ?

Skriv gjerne sider hvor det kan evt bestilles fra nettet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Jeg anbefaler virkelig Nuxe som selges på Estetique, det er en nydelig serie som de nettopp har begynt å selge her til lands. Du finner mer informasjon her

Selv har jeg brukt mange forskjellige merker, men disse var bare nydelige. Og det beste av alt - de er forholdsvis rimelige.

Nuxe står for naturlig luxus fortalte de meg .. og det merker du stemmer så snart du prøver den.

Skrevet

Jeg liker den tretrinns serien fra clinique, har hatt stabilt fin og klar hud etter jeg begynte på den.

Gjest SmallTalk
Skrevet
Hei.

Jeg er 23år, har rød hud som er i tilleg sensitiv og uren.Sliter litt med kviser i tillegg.

Samtidig som jeg har tørre partier på haken, ved nesevingene samt så slitter jeg med fett t-sone på panna også.

Hva vil dere anbefalle ?

Skriv gjerne sider hvor det kan evt bestilles fra nettet.

Ettersom du har sensitiv hud, så trenger du milde produkter. Fet t-sone med tørre partier rundt nese og hake, kan tyde på du har litt fukfattig hud. Fettfattig er den ikke pga fet t-sone. Dette vil si at du antageligvis bør se etter produkter beregnet på dehydrert hud, og ikke tørr hud.

Hva slags produkter bruker du nå(rens og fukt)? Har du hatt tørre partier lenge, eller er det noe som har kommet av væromslaget i det siste? Produktanbefalinger er ikke min sterke side, men Dermalogica er kjent for å ha milde produkter. :)

Skrevet

Hei hei.

Etter å ha prøvd ut masse rart, har jeg nå for 1uke siden kjøp vanlig a-krem på apoteket.

Til rens bruker jeg green peel skum , og de padsene fra Garnier.

Jeg har gjennom årene brukt div merker som, la prairie,clinique, clarins, vichy osv. Ingenting gikk bra med, så jeg endte med å kjøpe produkt etter produkt som jeg ikke var fornøyd med.

Skrevet
MD Formulations :)

-----------------

<3 annieaa

Har sett på MD, men vet ikke hva jeg skal bestille av de varene de har.

Noen anbefallinger ?

Gjest Gjest_FastEnde_*
Skrevet

Jeg har blitt forelsket i Greenpeople produktene.

Har prøvd rensen(den som også fjerner sminke), dagkrem, nattkrem, bodylotion og håndkrem.

Er helt solgt, jeg! Alt trekker godt inn og det er ingen, absolutt ingen farlige ingredienser.

Men som sagt før, det er forskjellig fra hud til hud.

Jeg har ganske tørr hud uten kviser, og disse produktene passet meg perfekt. Jeg ba om å få med prøver hjem på alt før jeg kjøpte. Prisene er også bra.

Min venninne har alltid slitt med urenhud og hun har også merket forbedringer, og nå har hun også tenkt å investere i dem.

Prøv selv:)

Skrevet
Har sett på MD, men vet ikke hva jeg skal bestille av de varene de har.

Noen anbefallinger ?

Feel Unique :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...