Gå til innhold

Kan jeg heve kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_happy_me_*
Skrevet

Jeg har bestillt en genser fra en nettbutikk og betalt varen.

Dagen etterpå får jeg beskjed om at den er utsolgt,men at de får den inn igjen om 4 uker og da får jeg varen.

Kan jeg heve kjøpe da og få pengene tilbake?

Jeg mener de bryter avtalen de hadde med meg,og det er jo normalt å sjekke om du har varen FØR du tar betaling!

Skjønner at dette kan være en glipp av deres side,men syns at da burde jeg få kunne heve kjøpe siden de bryter avtalen.

Noen som vet om jeg har rett på å heve kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en nettbutikk, så du skal kunne heve kjøpet.

Skrevet

Du må sjekke kundeservice på siden og se hva som står om leveringsbetingelser. Jeg hadde ikke giddet å satt himmel og jord i bevegelse fordi jeg måtte ha ventet en måned på en genser.

Og det er: Heve kjøpeT

Skrevet

Ja, du kan selvfølgelig heve kjøpet. Du kan til og med heve kjøpet ETTER at du har mottatt varen (angrefrist 14 dager), men da må du betale porto selv, så du bør heve kjøpet nå. No problemo.

Skrevet
Jeg hadde ikke giddet å satt himmel og jord i bevegelse fordi jeg måtte ha ventet en måned på en genser.

Det får da være grenser til latskap...;) Det tar deg to minutter å kansellere en bestilling via mail, det kalles ikke akkurat å sette himmel og jord i bevegelse i min språkverden... :ler:

Gjest Gjest_happy_me_*
Skrevet
Du må sjekke kundeservice på siden og se hva som står om leveringsbetingelser. Jeg hadde ikke giddet å satt himmel og jord i bevegelse fordi jeg måtte ha ventet en måned på en genser.

Og det er: Heve kjøpeT

Hadde det vært en helt vanlig genser så hadde det ikke gjort så mye om den ble forsinket..

men dette var en genser med min egen tekst og bildet på.

Skulle bruke den på siste fotballkamp i år..

Å når de ikke rekker å levere den så jeg får brukt den på kampen,da er vitsen borte med å kjøpe den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...