Gjest grusmann Skrevet 14. oktober 2009 #1 Del Skrevet 14. oktober 2009 var i et avstandsforhold som endte før jul i fjor, og har nesten ikke sett henne siden. en gang i jula, og en gang tilfeldig på fylla i april(?), som endte i at jeg prøvde å kysse henne...funka dårlig.. men like så greit.. vi snakket ut om det på tlf. og ble enige om å bryte kontakten en stund.. sendte en mld i sommer men fikk et veldig tynt svar (etter to dager..), som la opp til at det ble med den ene meldinga.. ettersom jeg var den som alltid tok initiativ til å opprettholde kontakten før fyllaepisoden også, bestemte jeg meg for at skulle vi snakke sammen igjen, var det opp til henne å ta intitiativ.. uansett. det var seriøst greit når det ble slutt, og jeg var i utganspunktet ikke så forelska i begynnelsen av forholdet en gang, men pga at jeg dreit meg ut på fylla, og at hun har vært konstant avvisende i mitt forsøk på å opprettholde et vennskap, har jeg klart å bygge henne opp til noe stort i hodet, hvis dere skjønner? I tilegg savner jeg veldig vennskapet.. så nå, såpass lenge etter, er jeg fortsatt unngående andre jenter, og skygger unna kontakt.. jeg sliter litt med hele kjærstegreia, faktisk. Inkludert ONS. selv om jeg i utganspunktet ikke trenger å gjøre det.. lurer på om jeg skal ringe eksen, kun bare for en kaffe, rett og slett for å se hvordan hun egentlig er/var.. I og med at jeg likte henne mest for at hun VAR veldig snill og ålreit, tror jeg dette kan sprekke det luftslottet hun på en måte har blitt i hodet mitt.. tre kvartal med tankekvern har det med å erstatte virkelighet med fantasi.. men dette kan jo også bare gjøre vondt verre.. usikker på hva jeg skal gjøre, men føler jeg må gjøre noe.. har ventet lenge nok.... noen som har lignende erfaringer? Jeg vil bare bli ferdig med det her.. sliten og lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 14. oktober 2009 #2 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hadde ikke møtt henne. Gå videre i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 15. oktober 2009 #3 Del Skrevet 15. oktober 2009 glemte å si.. litt av greia er jo at hun bodde i en annen by.. det gjør hun ikke nå lenger. vi har også felles venner, og kommer til å møtes uansett.. jeg vil egentlig bare få det overstått. i tilegg føler jeg det er helt naturlig at vi treffes.. vi skiltes jo og som venner.. kan ikke det være sundt? bortsett fra når jeg var full, har jeg jo ikke sett henne siden sist jul, og da hadde det nettopp blitt slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. oktober 2009 #4 Del Skrevet 15. oktober 2009 Min er erfaring er at når man har bygd seg opp en fantasi-figur i hodet, så forsvinner den ikke over en kaffe med vedkommende. Nå er dette som sagt min erfaring da, og andre kan sikkert oppleve det annerledes Uansett hva du kommer frem til, så tenk grundig gjennom det før du handler, og la det gjerne gå litt tid fra du tar beslutningen om å ringe, frem til du faktisk gjør det. Dere er tross alt i samme vennekrets, og må derfor mest sannsynlig omgås også i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. oktober 2009 #5 Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg tror jeg heller skal ringe en jente jeg kom i snakk med og fikk nr. til jeg. sikkert en litt mer opplysende kaffe.. har utsatt det der leenge.. jeg trenger vel bare et spark i ræva, så er man i gang igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå