Gå til innhold

Fuglebryst

Gjest Gjest_lisa_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

Lurer på om det er andre som lider av denne "sykdommen"?

Har problemer med BH-er. Bøylen på BH-en gnager på fuglebrystet.

Var på sykehuset i Bergen å ble anbefalt å ta brystforstørrelse, slik at bøylen på BH-en ikke kommer i kontakt med benet..

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Er bare 18år å vil helst vente til jeg har fått unger før jeg tar silikon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke problemet selv, men kjenner en som ble operert for det. Hun hadde da veldig markert fuglebryst, og ett år etter operasjonen måtte hun fortsatt ha smertestillende daglig.

Jeg stusser veldig på at du ble anbefalt brystforstørrelse for å passe i bøyle-BH. Hvis undertøyet plager deg, finnes det jo bh-er uten bøyle, og det går an å ta bøylen ut av bøyle-bher.

Jeg skjønner heller ikke hvordan silikonpupper skal holde bøylene unna brystbenet ditt. Bøylene vil jo ligge tett an mot brystkassen som før, selv om puppene er større.

Skrevet
Har ikke problemet selv, men kjenner en som ble operert for det. Hun hadde da veldig markert fuglebryst, og ett år etter operasjonen måtte hun fortsatt ha smertestillende daglig.

Jeg stusser veldig på at du ble anbefalt brystforstørrelse for å passe i bøyle-BH. Hvis undertøyet plager deg, finnes det jo bh-er uten bøyle, og det går an å ta bøylen ut av bøyle-bher.

Jeg skjønner heller ikke hvordan silikonpupper skal holde bøylene unna brystbenet ditt. Bøylene vil jo ligge tett an mot brystkassen som før, selv om puppene er større.

Hun opererte altså brystkassen, ikke brystene.

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

Legen mente at hvis jeg klarte å leve med fuglebrystet, ville han ikke anbefale å ta opperasjonen. Men anbefalte derfor å heller ta silikon eller saltvann...

Han sendte med videre til Sykehuset i Stvg, venter på innkalling.

Men er litt i tvil om hva jeg vil. I og med at jeg er flatbrystet.

Vet ikke så veldig mye om brystforstørrelse, hva jeg bør velge .. Saltvann, silikon? hvor mange gr osv..

Er bare 160cm og 47kg

• 2 måneder senere...
Skrevet
Lurer på om det er andre som lider av denne "sykdommen"?

Har problemer med BH-er. Bøylen på BH-en gnager på fuglebrystet.

Var på sykehuset i Bergen å ble anbefalt å ta brystforstørrelse, slik at bøylen på BH-en ikke kommer i kontakt med benet..

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Er bare 18år å vil helst vente til jeg har fått unger før jeg tar silikon.

Min mor har samme "sykdommen".. Hun tok silikon og ble veldig fornøyd med det. Det var ikke mange gram hun satte inn, men nåkk til at det hjalp mot smerten fra BH stengene mot benet.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Er en jente på 13 med fuglebryst. Jeg har problemer med å ligge på magen,og BH.er som gnager. Jeg har jeg hørt at man kan bruke bøyle som presser inn fuglebrystet over tid, opperere eller legge inn silikon. Hva bør jeg gjøre, eller bør jeg i det hele tatt gjøre noe?

Skrevet
Hei. Er en jente på 13 med fuglebryst. Jeg har problemer med å ligge på magen,og BH.er som gnager. Jeg har jeg hørt at man kan bruke bøyle som presser inn fuglebrystet over tid, opperere eller legge inn silikon. Hva bør jeg gjøre, eller bør jeg i det hele tatt gjøre noe?

Kjøp deg noen fine sportsbher.

Skrevet

Det jeg ikke forstår er hvorfor du skal ha bh med bøyle når du beskriver deg selv som flatbrystet. Noen myke sports-bher hadde vel vært nok for å holde alt på plass.

Skrevet

ja, sports BH-er bruker jeg mye, men så er det heller ikke så behagelig å ha fuglebryst heller.

Skrevet
Det jeg ikke forstår er hvorfor du skal ha bh med bøyle når du beskriver deg selv som flatbrystet. Noen myke sports-bher hadde vel vært nok for å holde alt på plass.

Flatbrystet?

Skrevet
ja, sports BH-er bruker jeg mye, men så er det heller ikke så behagelig å ha fuglebryst heller.

Du får jo ikke noe mindre fuglebryst av å legge silicon på det i hvertfall..

• 2 uker senere...
Skrevet
Du får jo ikke noe mindre fuglebryst av å legge silicon på det i hvertfall..

Men er det mulig å bruke bøyle? (har hørt om det)

Skrevet

Fuglebryst er ikke å ha flate bryster, brystet går utover som en kniv :)

Gjest Gjest_Jama_*
Skrevet

:filer::filer:

Kan man bruke bøyle over en viss tid for å nøytralisere fuglebrystet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...