Gå til innhold

trenger litt hjelp her

Gjest nye meg

Anbefalte innlegg

Gjest nye meg

Når man skal svare på et innlegg som noen har sitert fra før, hva må jeg trykke på for å få med meg begge sitatene (fra to forskjellige)?

Når jeg trykker på siter så får jeg med meg bare det siste, men hvis den personen har sitert en annen, hvordan får jeg med meg det innlegget også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Når man skal svare på et innlegg som noen har sitert fra før, hva må jeg trykke på for å få med meg begge sitatene (fra to forskjellige)?

Når jeg trykker på siter så får jeg med meg bare det siste, men hvis den personen har sitert en annen, hvordan får jeg med meg det innlegget også?

Da må du finne det innlegget som den andre har sitert. Så siterer du begge og skriver svar. Tror i alle fall det er det man må gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Nå brukte jeg "svar" knappen under ditt inlegg. Da får jeg inn bare det du har skrevet, og kan skrive på samme siden som du allerede har skrevet på, bare at din tekst kommer i egen rute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Da må du finne det innlegget som den andre har sitert. Så siterer du begge og skriver svar. Tror i alle fall det er det man må gjøre.

Nå brukte jeg "svar" knappen under ditt inlegg. Da får jeg inn bare det du har skrevet, og kan skrive på samme siden som du allerede har skrevet på, bare at din tekst kommer i egen rute.

Nå trykket jeg på "siter" knappen under hvert innlegg jeg ville ha med.

Så gikk jeg helt ned på "skriv svar" knappen, og da kommer alle innleggene jeg har sitert med inn i skriveruten.

Da skriver du under hvert svar, somm alle slutter med [ \quote ), pass på så du ikke fjerner noen av tegnene i de andre innleggene. som (/ quote ]) feks, for da forsvinner rutene rundt hvert innlegg :)

Du bruker altså IKKE "svar" knappen under hvert innlegg :)

Klarte jeg å få det forståelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...