Gå til innhold

Bryllupsreise

Gjest Snart Frue

Anbefalte innlegg

Gjest Snart Frue
Skrevet

Overskriften sier vel det meste..

Lurer på hva dere her inne har tenkt i forhold til bryllupsreise? Hvor skal dere, hvor lenge blir dere borte og har dere planlagt noe helt spesielt?

:bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal til roma i 7 dager og cruise i 7 dager :)

Gjest Pippelipp
Skrevet

Vi har ikke helt bestemt oss enda, men vi har fått tilbud om å låne hus i England av noen venner av oss, så vi tenker å slå til på det. De har en cottage i en landsby utenfor London og en bil vi kan bruke så det blir nok veldig kos. Jeg elsker England og min kjære har aldri vært der og da passer det bra :)

Skrevet (endret)

Jeg aner rett og slett ikke. Vi må se litt på hvor mye penger som står igjen når budsjettet er klart tror jeg. Vi drømmer om litt eksotisk ferie, men er forberedt på hopp-på-tur til syden :fnise:

Endret av Sunshine
Skrevet

Vi hadde i utgangspunktet tenkt oss til Karibien, men har nå valgt at vi istedenfor tar 2 uker i Thailand :) Var en viss prisforskjell ute og gikk der...

Gjest Snart Frue
Skrevet
Vi hadde i utgangspunktet tenkt oss til Karibien, men har nå valgt at vi istedenfor tar 2 uker i Thailand :) Var en viss prisforskjell ute og gikk der...

Oi!

Jeg har vært i thailand mange ganger og det er kjempefin der, men da håper jeg at dere ikke reiser i regntiden!

Skrevet (endret)

Thailand kan være fint i regntiden synes jeg. Det regner uansett ikke hele dagen overalt. Da jeg var der regnet det hver dag til samme tid i to timer, og etterlot en ny og frisk luft.

Endret av Sunshine
Skrevet
Oi!

Jeg har vært i thailand mange ganger og det er kjempefin der, men da håper jeg at dere ikke reiser i regntiden!

Neida, vi reiser i januar :) Da er det nok tørt og varmt...

Skrevet

Vi har ikke råd til bryllupsreise, og bryllupsnatten blir sannsynligvis på hytta. Men det er helt ok, siden vi allerede studerer og jobber på noskå eksotisk steder resten av året.

Og så får vi en unnskyldning for å ta romantisk get-away ved senere anledning.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Overskriften sier vel det meste..

Lurer på hva dere her inne har tenkt i forhold til bryllupsreise? Hvor skal dere, hvor lenge blir dere borte og har dere planlagt noe helt spesielt?

:bryllup:

To måneders tur rundt om i middelhavet på forskjellige øyer, tror det kommer på 500,000. Skjønner ikke at folk gidder å reise på 2 ukers sydenturer og slikt tull som er vanlig harry-ferie.

En kunne like gjerne ha reist til Svinesund..

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda. Bryllupet er i januar, så det er begrenset med alternativer, synes jeg. Samboeren er overhodet ikke interessert i Asia og Thailand, så det er utelukket. Kunne tenke oss et varmt sted kombinert med storby, enten på samme sted eller delt opp i en uke hvert sted. Ikke lett å få til i januar for en ok pris..

Vurderer å bare ta en enkel storbytur rett etter bryllupet og ønske oss reisegavekort i gave. Da går turen til USA, rundt omkring til flere steder.

Gotcha: hotellet så fantastisk ut.. er Mexico varmt hele året?

Skrevet
To måneders tur rundt om i middelhavet på forskjellige øyer, tror det kommer på 500,000. Skjønner ikke at folk gidder å reise på 2 ukers sydenturer og slikt tull som er vanlig harry-ferie.

En kunne like gjerne ha reist til Svinesund..

For 500.000 (!) hadde jeg aldri i verden nøyd meg med Middelhavet!!!

Begrenset hvor mye variert som er å se der...

Skrevet
For 500.000 (!) hadde jeg aldri i verden nøyd meg med Middelhavet!!!

Begrenset hvor mye variert som er å se der...

De har sikkert ikke råd til å ta 2 mnd i karibien og syd amerika

Skrevet

Vi skal reise rundt i Danmark og Tyskland, og ser ingen problemer med det:) Ingen klassisk bryllupsreise, men som studenter er det helt ok. Nei, faktisk mer enn ok, for det er noe vi begge virkelig vil. Ingen av oss er typen til å ligge å døse i solen hele dagen, og varme blir vi fort lei av. Vi forerekker tid for oss selv og opplevelser.

Skrevet
Gotcha: hotellet så fantastisk ut.. er Mexico varmt hele året?

Her er en link med temperaturene der :)http://www.allaboutacapulco.com/weather.htm#average temperature chart

Det er drømmehotellet. De er kåret på mage topplister, blant annet et av topp hundre hoteller i verden, noe de er litt kåret til flere ganger :)

Skrevet
De har sikkert ikke råd til å ta 2 mnd i karibien og syd amerika

De skriver jo visserligen at denne Middelshavsturen nok kommer til å komme på 500' (vel...) så de har nok råd til å reise både til Karibien og Sør-Amerika.

Skrevet

tror det var en sarkastiskt innlegg, men hvem vet...

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda, men mye taler for at det blir USA. New York og østkysten, kanskje Florida også. Jeg vil gjerne til Italia - reise rundt til noen av byene der - Venezia, Verona, Firenze, Roma osv, men det slår ikke helt an hos min bedre halvdel ;)

Gjest Nattvette
Skrevet

Aner ikkje, men eg har veldig lyst til England, Island eller Japan ein tur. Får se hva vi har råd til og hva sambo vil :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...