Gjest Lotte81 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hei! Skal reise til London sammen med 3 vennninner i November.. er ute etter ett hotell i gangavstand til Oxford street eller Traffalgar Square.. til en ikke så dyr pris.. og gjerne et fint et Noen som har noen anbefalinger?? er så mange mange å velge mellom...
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 St. Giles (Ikke så fint, men sentralt og ikke så dyrt.)
Gjest superida Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 the cumberland ligger ved oxford, rett ved marble arch undergrunnsstasjon... er en fint hotell som ligger supersentralt, bare å krysse veien for å komme på primark
gard Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg bodde på Radisson Edwardian Berkshire hotel sist år og du kan se min omtale på http://gardkarlsen.com/blog/?p=385 . Det ligger på Oxford street :-)
Gjest gjest<3 Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 best western mostyn! Jeg og samboeren bodde der i fjor, ti sek unna oxford street.. vi stoooor koste oss der! Fint hotell også KOS dere!! Savner London
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå