Gå til innhold

mangen små ting

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Orkide_*
Skrevet

jeg vil ikke legge meg selv videre ut her ved navn og annet.

håper på forståelse for det.

Jeg bare lurte på om noen har samme erfaringer som meg og kansje kan komme med tilskudd eller tips.

Jeg er 24 år, og gift, enn så lenge.. har vært gift i 5 år. vi skal separeres. det er en annen historie, ikke nødvendig her..

Jeg har en del problemer med intimitet..

jeg ønsker så sterkt nærhet og kjærlighet.. og ja, sex.

men jeg ser ikke for meg at det kan noen gang bli letter for meg.. jeg har født barn, men har jobbet hardt med kroppen, så den er for såvidt bra.

allikavel surrer tankene mine rundt:

hva vil en evt. partner synes om min kropp? vil han synes jeg er motbydelig med strekkmerker og arr som jeg har?

bør jeg fortelle om mine arr + så han er forberedt?

hva tenker menn på første gang? hva ønsker har menn?

(har kun en mann til sammenligning)

og en ting til..

etter mine fødsler, har jeg opplevd at jeg kan, i noen stillinger få "luft" i skjeden mens jeg har sex.

er det normalt? som jeg har lest mangen steder?

eller er det turn off?

er så takknemlig hvis noen kan berolgi meg med noen ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bekymre deg for småskavanker på kroppen. Elsker mannen deg, så bryr han seg ikke om sånne småting som du beskriver.

Og luft i skjeden forekommer av og til men jeg er så trygg på min mann at det gjør ingenting;)

Gjest leif bresprekk
Skrevet

luft i kjeden kommer av at typen din har "kinapikk" det blir rett og slett for stort tomrom

Skrevet
luft i kjeden kommer av at typen din har "kinapikk" det blir rett og slett for stort tomrom

Tullprat. Det kommer jo ikke luft i kjeden når man fingrer.

Uansett er det jo vært mer riktig å si at det er hun som er for vid enn at det er han som er liten. Det er hennes organ som fylles med luft, det er hennes organ som lager lyder, og det er hennes organ som kan strammes opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...