Gå til innhold

Facebook såg antallet friends minket me1

Anbefalte innlegg

Gjest Facebook newbie
Skrevet

Kan være ein bug eller noen som sletta sin konto ja.

Såg antallet tidligere i dag men so såg eg at antallet friends hadde gått ned med 1 i stad. Har 800+ venner so kan ikke huske kven som har forsvunnet. Er det noen plass ein kan finne ut kven som har forlatt meg er litt nyskjerrig.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den eneste måten du kan finne det ut er hvis du dukker over denne personen et eller annet sted på facebook og ser at dere ikke er venner lenger.

Det er nok ingen "bug", det er nok en av dine 800+ nærmeste venner som har fjerna deg som venn. Skikkelig trist, tenker jeg? :fnise:

Gjest Facebook newbie
Skrevet

Takk takk

Nei er ikke spesielt lei meg for det. Men om eg fann ut kven det er/var ville eg nok tenkt meg om 2 ganger for å gidde å snakke med dei igjen.

Føler ikke at eg er ein av dei "kule" som alle vil være venn med. Har veldig høg selvtilit med fritids sysler og hobbyer og jobb. Men med folk kan eg slite litt.

Kan nok spamme facebook litt avogtil med slike tester og kyss og gaver fram og tilbake so skjønner jo att noen vil nok fjerne seg pga av det hehe. Skal prøve å skjerpe meg. Men for meg er facebook først og fremst underholdning. + det er jo artig å myse på bilete fra turer og fester og slikt :o)

Skrevet

Mest sannsynlig er det noen som har slettet seg. Jeg selv har slettet min brukerkonto på facebook. Og når jeg har snakket med venner og sagt at jeg ikkje er på facebook, så sier de noe sånt som "aha, derfor jeg har mistet en venn".

Gjest Grafica
Skrevet

Personlig har jeg en oppryddning på facebook ca en gang i halvåret hvor jeg rydder opp i vennelista. Jeg er ikke interessert i å ha hvem som helst som jeg kjenner navnet til på Facebook. Så derfor kan jeg slette mennesker som jeg ikke har noe imot på noe osm helst vis, men som jeg rett og slett ikke synes er nær nok til å trenge å ha på Facebook... Og jeg vet det finnes mange som meg.

Skrevet

Hvorfor bry seg ? Sikkert en av de overflatiske 800 + vennene dine som du kun har møtt en gang eller kanskje bare er kompisen til en venninne....

Skrevet

Det finnes ingen logg på hvem som har slettet deg som venn, eller på hvem som avslår/ignorerer forespørselen din på FB. Heldigvis, vil jeg si, håper det aldri kommer heller...

Skrevet

Enten er det en som har slettet seg selv, eller er det en du knapt kjenner som har funnet ut at de ikke trenger flere hundre venner som de knapt har snakket med. Jeg tviler sterkt på at det er noen av dine venner-venner som har fjernet deg. Og i og med at du ikke finner ut av hvem det er, så er det vel ikke så big deal at det gjør noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...