Smørblomsten Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Drar imorgen og tenkte å shoppe en nattkrem på Gardermoen. Noen som kan anbefale meg en bra en???? Blandingshud 30år+ 1000000 takk
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg stoler aldri på anbefalinger fra 1-4 personer på forumet her, de færreste har lik hud og alle er uenige, men det du skal gjøre er: 1. Gå på makeupalley.com - product reviews og velg Face - moisturizers og skriv 'night' inn i søkefeltet, deretter trykk på Reviews slik at du sorterer etter den som flest har anmeldt. Så ser du hvilke kjente merker du ser som har fått en høy score og leser litt om den. 2. Gå på dutyfree.no og se hvilke av de anbefalte kremene de har inne.
Smørblomsten Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg stoler aldri på anbefalinger fra 1-4 personer på forumet her, de færreste har lik hud og alle er uenige, men det du skal gjøre er: 1. Gå på makeupalley.com - product reviews og velg Face - moisturizers og skriv 'night' inn i søkefeltet, deretter trykk på Reviews slik at du sorterer etter den som flest har anmeldt. Så ser du hvilke kjente merker du ser som har fått en høy score og leser litt om den. 2. Gå på dutyfree.no og se hvilke av de anbefalte kremene de har inne. 1000 takk
Gjest SmallTalk Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Skal du ha hudpleietips her, så må du nesten legge inn litt info om huden din. Tørr, fet, tørre partier, alder, hudproblemer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå