Gjest Gjest_meg_* Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 se her: http://www.amsshaveice.com/BaconSnacks.html det står at bacon snacks nesten ikke har fett eller kalorier... stemmer det? og hva med popcorn, hvordan ligger det ann i kaloriene?
Gjest Euforia Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 se her: http://www.amsshaveice.com/BaconSnacks.html det står at bacon snacks nesten ikke har fett eller kalorier... stemmer det? og hva med popcorn, hvordan ligger det ann i kaloriene? Hahahha... De selger samme greie til akkurat samme smak på dagligvarebutikker, og der har de 560 kalorier pr. 100 gram eller noe. Så dessverre.
Jenta21 Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Bare tull. Bacon-crisp inneholder stort sett raske karbohydrater (fordi det ikke er laget av ekte bacon, det er laget av hvetemel og er bare tilsatt baconsmak) og jeg vil anta at kalorimessig ligger det på rundt 450-550, på lik linje med potetgull. Popkorn ligger på 400 kalorier per 100 gram, men det er så lett at det skal litt til før du får i deg mye kalorier av det. Popkornet på kinoen er derimot ofte dekket av smør og salt og har derfor høyere kaloriinnhold enn popkornet man popper selv. Endret 14. oktober 2009 av Jenta21
Chanel.No5 Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Med mindre en går på kino flere ganger i uken så synes jeg en skal kose seg med det en liker. En koselig tur på kinoen bør ikke bli ødelagt av at en ikke skal kunne unne seg noe godt til filmen(noe en kino-tur ofte innebærer, selvfølgelig er det mange som ikke trenger snacks, men for mitt vedkommende er det en del av kosen), en kan jo evt. spasere til kinoen om det letter på samvittigheten.. Endret 14. oktober 2009 av Lotte27 1
juliane Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 "Det finnes nesten ikke noe fett, kalorier eller karbohydrater i Bacon Snacks [...] Bacon Snacks er en unik blanding av hvetemel, stivelse og ris mel, og deilig velsmakende krydder. "
Jenta21 Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 "Det finnes nesten ikke noe fett, kalorier eller karbohydrater i Bacon Snacks [...] Bacon Snacks er en unik blanding av hvetemel, stivelse og ris mel, og deilig velsmakende krydder. " :ler:
Stellia Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Baconsvor (snacks som både Kims og Maarud fører) inneholder derimot 0 g. karbohydrater.
Teriyaki Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Med mindre en går på kino flere ganger i uken så synes jeg en skal kose seg med det en liker. En koselig tur på kinoen bør ikke bli ødelagt av at en ikke skal kunne unne seg noe godt til filmen(noe en kino-tur ofte innebærer, selvfølgelig er det mange som ikke trenger snacks, men for mitt vedkommende er det en del av kosen), en kan jo evt. spasere til kinoen om det letter på samvittigheten.. Helt enig! En ting er at man er såpass påpasselig at man teller til den minste lille kalori i hverdagen (dette gjør ikke jeg, prøver bare å spise variert, og unngå fet mat), men uansett hvor ekstremt sunn man prøver å være, så må man kunne unne seg litt av og til uten dårlig samvittighet. Livet er ikke å aldri unne seg noe godt. Jeg unner meg gjerne noe hver fredag og lørdag, passer meg perfekt.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 "Det finnes nesten ikke noe fett, kalorier eller karbohydrater i Bacon Snacks [...] Bacon Snacks er en unik blanding av hvetemel, stivelse og ris mel, og deilig velsmakende krydder. " ja artig den der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå