Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 jenta mi liker ikke å bli tatt hardt, dvs at jeg støter hardt og fort inn mot bunnen. er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 Ja det gjør vondt hvis hun ikke er skikkelig opphisset. Hvis hun blir det utvider skjeden seg og man tåler mer og du kan støte hardere. Begynn litt forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Bruk litt mer tid på forspillet, om du vet hva forspill er?, så går det nok greit for dere begge :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Vi er alle forskjellige, noen liker å bli tatt bakfra, forfra, fra siden, sitte øverst, bli tatt hardt, bli tatt forsiktig osv..... Poenget mitt er at det er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Noen liker det sånn, andre liker det slik... Sånn er det bare. Vis hensyn og gjør bare slikt som partneren liker, så blir det bra for begge. Vær forresten klar over det at dersom jenta har foroverbøyd livmor (mer enn vanlig) så vil hun som regel får vondt når han tar henne bakfra. Ikke noe å gjøre med, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBug Skrevet 16. august 2003 #6 Del Skrevet 16. august 2003 Er jeg veldig kåt er det deilig.. hvis jeg ikke er varmet opp skikkelig, eller det er rett før jeg fåt menstrasjonen, da gjør det bare vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #7 Del Skrevet 16. august 2003 Kjekt å varme opp litt ja..Uten tvil. Jeg liker veldig godt å bli tatt hardt , men det trengs litt oppvarming først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2003 #8 Del Skrevet 16. august 2003 Kjekt å varme opp litt ja..Uten tvil. Jeg liker veldig godt å bli tatt hardt , men det trengs litt oppvarming først. Alle spørr seg om det og det er normalt. Er det normalt for deg så er det normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 16. august 2003 #9 Del Skrevet 16. august 2003 Enig med du MariannE. Hva man tenner på og hva som er behagelig/deilig/vondt varierer fra menneske til menneske. Er ikke noe unormalt så lenge det ikke er tvang/misbruk med i bildet. Det gjelder forresten ikke bare sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 16. august 2003 #10 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg syntes det er veldig godt med det lille ekstra rett før orgasmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #11 Del Skrevet 16. august 2003 liker veldig godt han knuller meg hardt i vill tempo ja....savner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 18. august 2003 #12 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg vil helst bli tatt hardt, det er jo da det er godt! blir det for mye av den sakte ut og inn..så blir jeg litt sånn "er du ikke snart ferdig da?" (sier det ikke høyt da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #13 Del Skrevet 19. august 2003 Enig med deg Sharissa...Jeg går lei hvis det går for sakte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #14 Del Skrevet 19. august 2003 spørs faktisk litt på "utstyret" til gutten i mine øyne.. er ikke noe godt å bli tatt hardt (dvs, jule livmoren) hvis han er stooor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå