kipa81 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hei! Jeg bruker mineralfoundation til ID, "medium beige". Er veldig fornøyd med denne. Har også øyenbrynsfargen med børste til. Fornøyd! Har lyst til å utvide sortimentet litt nå som jeg trenger nytt solpudder. Noen som har prøvd dette? Er det det som kalles "All-over-face-color"? Ser det finnes masse farger, noen rosaaktige og noen mot det brune. Jeg liker å ha litt farge i ansiktet, se litt natrulig "solbrun" ut, uten at det er overdrevet. Noen som har erfaring med farge? Ser noe heter "loose blush" også? Hva til svarer det? Rouge? Har kabuki-børsten til foundation. Til solpudder; er det da den som heter "blush bruch" som egner seg da, eller den som heter "flawless application face brush" som egner seg best!
Ella_Grey Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Ser noe heter "loose blush" også? Hva til svarer det? Rouge? ja det er rouge i løs-pudder form Har kabuki-børsten til foundation. Til solpudder; er det da den som heter "blush bruch" som egner seg da, eller den som heter "flawless application face brush" som egner seg best! Jeg vet ikke hvilken som egner seg best, men jeg har flawless børsten, og den er iallefall veldig god. Bruker den til rouge og solpudder og vanlig pudder. Den er litt stiv i forhold til f.eks bodyshop sine børster. Så tror den legger et litt tykkere lag (mer produkter) hvis du skjønner hva jeg mener... Solpuddret vet jeg ikke noe om..
Nyxe Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Har kabuki-børsten til foundation. Til solpudder; er det da den som heter "blush bruch" som egner seg da, eller den som heter "flawless application face brush" som egner seg best! Jeg har brukt en som ligner veldig på 168 contour børsten til MAC og vært veldig fornøyd med det resultatet, også gått over med en kabuki etter på for å gjøre "skillen" litt mykere. Håper jeg gjør meg selv forstått, har ikke helt sminke språket inne
mari4ever Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Hei! Jeg bruker mineralfoundation til ID, "medium beige". Er veldig fornøyd med denne. Har også øyenbrynsfargen med børste til. Fornøyd! Har lyst til å utvide sortimentet litt nå som jeg trenger nytt solpudder. Noen som har prøvd dette? Er det det som kalles "All-over-face-color"? Ser det finnes masse farger, noen rosaaktige og noen mot det brune. Jeg liker å ha litt farge i ansiktet, se litt natrulig "solbrun" ut, uten at det er overdrevet. Noen som har erfaring med farge? Ser noe heter "loose blush" også? Hva til svarer det? Rouge? Har kabuki-børsten til foundation. Til solpudder; er det da den som heter "blush bruch" som egner seg da, eller den som heter "flawless application face brush" som egner seg best! Hei:) Jeg har prøvd all over face colour som er solpudderet. dette er rimelig mørkt til min hud( har en veldig lys hudtone), nå på vinteren. Bruker dette på sommeren og det gir en fin sommer glød. har dette i fargen warmth. Hvilken hudtone, farge har du? hvis du blir fort brun og allerede har litt nå, er dette et fint solpudder til deg året rundt ellers liker jeg veldig godt warm radiance solpudderet fra i.d, som gir en naturlig glød til ansiktet. Loose blush tilsvarer rouge jeg bruker flawless application brush til rouge, solpudder og finish powder. veldig god:) blush kosten er sikkert fin den også. hvis denne er skrå er den fin til forming av ansikt, til kinnben, highlight.
kipa81 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2009 Hei:) Jeg har prøvd all over face colour som er solpudderet. dette er rimelig mørkt til min hud( har en veldig lys hudtone), nå på vinteren. Bruker dette på sommeren og det gir en fin sommer glød. har dette i fargen warmth. Hvilken hudtone, farge har du? hvis du blir fort brun og allerede har litt nå, er dette et fint solpudder til deg året rundt ellers liker jeg veldig godt warm radiance solpudderet fra i.d, som gir en naturlig glød til ansiktet. Loose blush tilsvarer rouge jeg bruker flawless application brush til rouge, solpudder og finish powder. veldig god:) blush kosten er sikkert fin den også. hvis denne er skrå er den fin til forming av ansikt, til kinnben, highlight. Tusen takk for flott svar! Jeg blir veldig brun om sommeren, men blir til gjengjeld veldig blek i ansiktet om vinteren. Men jeg kan bruke foundation "medium beige" hele året, så jeg vet ikke om det sier deg noe? Mulig warmt kan passe mot sommer, men at jeg burde hatt noe litt mindre markant nå? Jeg har lyst til å bestille fra nettet, så tenkte jeg skulle bestille warmth i tillegg til en lysere kanskje? Er den warm radiance du snakker om lysere? Den skulle gi en fin sloglød leste jeg. Tror kanskje jeg går for den først, samt flawless application brush. Klem
mari4ever Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Tusen takk for flott svar! Jeg blir veldig brun om sommeren, men blir til gjengjeld veldig blek i ansiktet om vinteren. Men jeg kan bruke foundation "medium beige" hele året, så jeg vet ikke om det sier deg noe? Mulig warmt kan passe mot sommer, men at jeg burde hatt noe litt mindre markant nå? Jeg har lyst til å bestille fra nettet, så tenkte jeg skulle bestille warmth i tillegg til en lysere kanskje? Er den warm radiance du snakker om lysere? Den skulle gi en fin sloglød leste jeg. Tror kanskje jeg går for den først, samt flawless application brush. Klem hei igjen:) Rådet mitt er å kjøpe warm radiance solpudder nå til vinteren, fordi det gir passe nok med farge til denne årstiden:) warmth er faktisk ganske mørkt solpudder, og passer mye bedre til en hud som allerede har en solbrun farge:) fint sommer solpudder lykke til:) klem
kipa81 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2009 hei igjen:) Rådet mitt er å kjøpe warm radiance solpudder nå til vinteren, fordi det gir passe nok med farge til denne årstiden:) warmth er faktisk ganske mørkt solpudder, og passer mye bedre til en hud som allerede har en solbrun farge:) fint sommer solpudder lykke til:) klem Takk for hjelpen!! Jeg har bestilt!
mari4ever Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Takk for hjelpen!! Jeg har bestilt! bare kjekt det=) hvilket endte du opp med? litt nyskjerrige:p:)
kipa81 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2009 bare kjekt det=) hvilket endte du opp med? litt nyskjerrige:p:) Hei! Endte opp med warm radiance og den børsten du hadde/ anbefalte! Ser jeg begynner å bli veldig vinterblek i ansiktet, så jeg får heller bestillie warmth til sommeren igjen Og bestilte ny foundation og øyenbrynsfarge i en annen pakke! Nå gleder jeg meg til å få alt i posten!! Takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå