ElleVille Skrevet 23. april 2002 #1 Del Skrevet 23. april 2002 Har noen av dere brukt Personlig Trener over litt tid? Jeg hadde en prøvetime i dag, og jeg gruer meg til i morgen (= støl!) Blir sikkert effektiv trening, men er litt usikker på HVOR effektiv. Merket dere store forandringer? Ganske mye penger, så jeg vil ha resultater... Fint å høre fra noen som har prøvd selv!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Har aldri hatt en personlig trener selv, men kunna tenkt meg det. Hvor mye betaler du for det da? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 23. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2002 På SATS, der jeg trener, tar de 2700,- for 8 timer. Jeg har ikke råd, men har tenkt å ta meg råd... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg har personlig trener, og synes at timene med h*n er kjempe bra. Men for å være helt ærlig så er personlig trener bare en luksus og ikke en nødvendighet for å få resultater. Resultatene er det du som må jobbe med uansett !! Personlig trener er rett og slett oppskrytt !! Eneste forskjellen med pt er at du får en time med h*n en gang i uken eller annenhver uke eller hver tredje ukeeller hva du nå måtte ønske.. Denne timen utgjør ingenting. Det er egen treningen som er viktig, og det at du spiser sunt! En pt kan fortelle deg hva du skal gjøre (trene kondisjon for å gå ned i vekt, og ha kanskje en styrke t i uka) men ikke gjøre det for deg. Jeg vil ikke anbefale noen å bruke penger på dette, så fremt de ikke likevel har VELDIG VELDIG god råd !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 24. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. april 2002 Anonym, takk for svar. Jeg trenger maksimalt utbytte av treningen, siden jeg trener mot en opptaksprøve. Derfor tenkte jeg at en gang i uken, i to måneder, vil bli bra. Selvsagt må man trene selv, men det som var så bra, er at jeg må gi virkelig ALT. Jeg gjør det ellers også, men har ingen til å hjelpe meg på de siste repetisjonene, så jeg bruker opp alt jeg har. Det blir alltid litt igjen jeg ikke får brukt opp, noe som løser seg når han er med på hele timen. ...men i dag er jeg støl! Auu. Han kjørte hardt i går, men det er jo dette som er så godt, å kjenne resultatene _________________ Work hard - Play hard [ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-04-24 13:50 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-04-24 13:50 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå