Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 hva kan dere anbefale som fjerner veldig mørke ringer under øynene. Jeg tenker på produkter beregnet for menn.
Gjest care Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Biotherm har produkter for menn, ikke vet jeg om de har noe som reduserer ringer under øynene, men det nesten regner jeg med at de har det. Ta deg en tur på parfymeri og spør...damen er stort sett alltid hyggelig. Hvis du ikke tør, så spør en hyggelig og empatisk venninne.
Gjest KunEnGjest Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 Nivea har en "Anti shadow eye gel cream". Den er kanskje ikke spesielt beregnet for menn, men hva gjør vel det? Nivea har jo en serie spesielt for menn, og ellers er vel Nivea litt sånn "for alle"? Om du er mann og syns det er flaut å kjøpe, så kan du jo late som om du skal kjøpe den til mor/venninne/søster/kjæreste. Kanskje lurt å ta på solbriller først.
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #4 Skrevet 16. august 2003 Takk for svar! Det er en venn av meg som har spurt om jeg visste om noe som kunne fjerne de. Tenkte jeg kunne kjøpe noe til han. Han har hatt det i alle år, spesiellt når han er sliten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå