Hokkis Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hei! Er det noen som har tips til gode, hvite t-skjorter? Altså i litt tykkere stoff enn de "slaskete",gjennomsiktige t-skjortene man ofte finner hos billigkjedene? De må være relativt lange i passformen; kan ikke fordra det når det blir glipe ved magen Endret 14. oktober 2009 av Hokkis
Gjest Marlo Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Bare abbonerer, for dette vil jeg vite også =)
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Må de ha kort arm? Jeg kjøpte noen på Match for et par uker siden, men det var med lang arm. De hadde singlet også. Tror merket var Vavite. De kostet 199,-. De hadde god lengde siden jeg fikk dem over gravidmagen min. Selv om jeg da fyller ut genseren godt pga. magen virket passformen ganske grei. Har vasket to av dem en gang og de virket å holde fasongen ganske ok.
Hokkis Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2009 Helst kort arm ja, men takk for svar uansett! Ingrid
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 american apparel!!!!!! de har de beste t-skjortene på jorda. jeg aner ikke om de shipper til norge, men de har hvert fall utrolig gode t-skjorter, utrolig mange fine farger, og en helt fantastisk kvalitet! mine to år gamle t-skjorter funker fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå