Gjest My Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har nylig klart å kjøpe en vibrator, men problemet er at jeg ikke stoler helt på mannen jeg leier leilighet av. Konen er veldig grei, men så er det hennes mann da... For en tid tilbake merket jeg at noen hadde vært inne i leiligheten "min" da jeg var på ferie. Aldri om jeg tør å legge fra meg leketøyet her hvis det er han som snoker i mine ting. Jeg er sikker på at ting på et bord ble flyttet på... :-? Jeg tror ikke at det er nok å gjemme det liksom helt bort. "Den som leter han/hun finner". Noen som har råd å komme med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 Flytt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Skaff deg et skrin eller en koffert med lås på for private ting. Bruk den til alt mulig du ikke vil at husverten eller folk som er på besøk skal få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Så sant du ikke har barn, ser jeg ikke noe problem i å legge vibratoren i nattbordet. Nattbordet ditt er privat, og det vet ALLE. Når det gjelder husverten din, så hadde jeg lagt ut litt feller når jeg hadde reist bort. Eller rett og slett flyttet. Du kan også forlange alle nøklene til leiligheten. Om ikke kan du også bytte lås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Flytt :enig_animasjon: Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 15. august 2003 #6 Del Skrevet 15. august 2003 Beklager så meget, men jeg kan ikke engang skjønne at du må VURDERE hva du skal gjøre??! Flytt på røde rappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. august 2003 #7 Del Skrevet 15. august 2003 Oi. Sier meg enig med noen andre her, FLYTT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 En huseier skal jo bare komme inn i leiligheten hvis det oppstår en krise som brann, oversvømmelse etc. Jeg ville ikke tatt sjansen på at han kanskje kom inn en gang jeg var hjemme, opptatt med litt private ting så jeg ville nok begynt å se meg om etter en annen leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #9 Del Skrevet 16. august 2003 NEI, NEI, NEI ikke flytt enda! Ha det litt gøy først......Gjør følgende: Dryss mel på gulvet. Kontakt vertene. Selvfølgelig må du klekke ut en "røver historie" :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2003 #10 Del Skrevet 17. august 2003 For det første SKAL huseier ha ditt skriftelige samtykke dersom han skal inneha nøkkel til din leilighet. Men det er mange måter å sjekke om noen låser seg inn når du ikke er der. Du kan forsegle dører, skuffer osv med tape, hårstrå, og andre lite synlige ting. Du kan lage et tynnt lag av støv et eller flere steder som du vet at han må trakke. Bruk litt hvetemel. siktet sand osv. Husk også litt støv på dørhåndtaket. Så kan du sjekke når du kommer hjem igjen om noen har vært inne. Dette vil sikkert avkrefte eller bekrefte dine mistanker. Ikke lett å ha et frodig sexliv når man mistenker slike mennesker for å snoke rundt. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriel Skrevet 18. august 2003 #11 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har nylig klart å kjøpe en vibrator, men problemet er at jeg ikke stoler helt på mannen jeg leier leilighet av. Konen er veldig grei, men så er det hennes mann da... For en tid tilbake merket jeg at noen hadde vært inne i leiligheten "min" da jeg var på ferie. Aldri om jeg tør å legge fra meg leketøyet her hvis det er han som snoker i mine ting. Jeg er sikker på at ting på et bord ble flyttet på... :-? Jeg tror ikke at det er nok å gjemme det liksom helt bort. "Den som leter han/hun finner". Noen som har råd å komme med... Jeg synes jeg mangler noe informasjon før jeg vil gi deg bastant råd om å flytte. Hvorfor er du usikker på mannen og ikke på konen? (Utenom at yngre kvinner generelt er mer usikre på eldre menn enn på eldre kvinner.) Var det andre tegn enn at det var flyttet på noe som lå på bordet? Så det ekstra spennende ut det som lå på bordet (kjælighetsbrev eller bruksanvsining for vibrator) eller var mer ordinært (Aftenposten)? Var det andre tegn på at uvedkommende hadde vært inne og tittet i skap, skuffer e.l. Er det mulig at noen bare var inne på rommet ditt for å lukke et vindu eller slå av et lys? Er du redd for uønsket/uventet besøk også når du er til stede? Hva er det ved mannens oppførsel som gjør at du frykter det mere enn om du hadde bodd et annet sted? Siden du er trygg på kona: Kunne du ta opp med henne at du føler at noen har vært inne på rommet ditt utenom at du vet om det og at du føler deg utrygg? På vegne av andre har jeg i ca. 3 år passet et hus med flere hybler mens eieren er i utlandet. Jeg har i løpet av disse årene to ganger vært nødt til å gå inn på hyblene uten at leietager ble spurt på forhånd. Begge ganger p.g.a. åpne vinduer på vinterstid. De fikk selvfølgelig beskjed i løpet av kort tid etter at de kom tilbake. Jeg opplevde også en gang at en håndverker hadde vært inne på hybler han ikke hadde behov for uten sakelig grunn. Men jeg har aldri hatt behov for å sjekke leieboerenes skuffer og skap. Jeg er enig i at du kan forsøke å legge ut noen spor som beskrevet over. Du kan også kjøpe deg en alarm som du plasserer løst i rommet og som gir deg litt tid til å slå av alarmen når du selv kommer inn. Det finns løse alarmer som du ikke behøver å montere på vegg o.l. Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå