Wonders Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Eksempel på hva man ikke bør kalle sin hund Alle som har en hund gir den gjerne kjælenavn som "Rex" eller "Bamse". Jeg kaller hunden min for "Sex". Nå har det seg slik at det har vært en del bry med Sex. Da jeg gikk til kemnerkontoret for å fornye hundeskatten hans, sa jeg til kontoristen at jeg ville ha lisens for Sex. Han svarte: " Det ønsker jeg meg også." Da sa jeg: "Men dette er til en hund." Kontoristen sa at han ikke brydde seg om hvordan hun så ut.Da sa jeg: "Du forstår ikke. Jeg har hatt Sex siden jeg var ni år gammel." Han sa at jeg måtte ha vært et makeløst barn. Da jeg var nygift og dro på bryllupsreise, tok jeg hunden med meg. Til hotellportieren sa jeg at jeg ville ha et rom for min kone og meg og et annet rom for Sex. Portieren sa at alle rom på hotellet kunne brukes til Sex. Jeg sa: "Du forstår ikke, Sex holder meg våken hele natten." Han sa: "Meg også." En dag meldte jeg Sex på hundeutstilling, men rett for bedømmelsen skulle begynne stakk hunden av. En annen utstiller lurte på hvorfor jeg stod der og så meg omkring. Jeg sa til han at jeg hadde tenkt å ha Sex i utstillingsringen. Han svarte at jeg burde ha solgt egne billetter. "Men du forstår ikke," sa jeg "jeg hadde håpet å ha oppvisning med Sex i Tv." Han syntes jeg var en skikkelig skrythals. Da min kone og jeg skulle separeres, gikk vi til rettssak for å sloss om hvem skulle ha hunden. Jeg sa: "Herr Dommer, jeg hadde Sex før jeg giftet meg." Dommeren svarte: "Det hadde jeg også." I går stakk Sex av igjen. Jeg lette rundt i byen i flere timer. En politimann kom fram til meg og spurte: "Hva er det du holder på med klokken fire om morgenen i dette strøket?" Jeg svarte at jeg lette etter Sex. Saken min kommer opp på fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå