Gå til innhold

hvordan komme seg tilbake til livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg begynne? Jeg var sammen med min ex i 2 år. Etter 1 år oppdaget jeg at han hadde vært grovt utro med eksen sin. Han løy lenge om det også etter at jeg avslørte han, og han var utro igjen med andre og løy om det også. Det knuste meg så totalt at jeg ble en helt annen person. Jeg mistet hele livsgnisten, og ble detektiv 24/7. Jeg burde jo selvfølgelig gått fra han der og da, men det ble til at jeg skulle finne ut alt. Ting han bare ikke kunne juge om. Jeg ville ta han liksom. Jeg ble deprimert og klarte ikke være med venner. Han ville ikke miste meg og sa at han ville gjøre alt jeg ba om for at vi skulle redde forholdet.

Dette høres rart ut, men han stilte opp for meg og beklaget seg og trøstet meg. Det førte til at jeg isolerte meg fra alle andre enn han da det som sagt var vanskelig å være med venniner da jeg var så "nede". Jeg var sliten, sov dårlig, gikk ned 10 kilo. Han var der. Han var der hele tiden så fort det var noe, for han ville ikke miste meg. Så var han utro igjen. Og det fortsatte. Til slutt fikk jeg motet til meg og gjorde det slutt. Jeg flyttet fra han og oppsøkte lege og snakket litt med han om det, men jeg klarte liksom ikke fortelle helt hvordan det egentlig var.

Men nå 6 mnd etter sitter jeg her.. jeg er fortsatt nedstemt, han stiller fortsatt opp for meg når det er noe. Vi har sex. Jeg kan snakke med han om alt mulig. Han graver seg inn igjen liksom. Så prøver jeg å avslutte det helt, men jeg føler meg så utrolig mye mer deprimert og ensom uten han. Fordi jeg er ikke den jeg var for to år siden. Jeg har blitt bitter, asosial og lite trivelig rett og slett.

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre? Jeg VIL vekk fra han. Jeg VIL være glad igjen. Jeg VIL være sosial igjen. Jeg vil tilbake til livet mitt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill å svare..jeg trenger virkelig hjelp nå.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg VIL vekk fra han.

Du er inne på noe her! At noen blir etter en sånn behandling er for meg en gåte, det er ikke slik at det finnes kun 1 menneske man kan forelske seg i her i verden - det er på film det, og mange jenter har Hollywoodklisjeene så langt inni hjernebarken at det blokker ut sunn fornuft!

Skrevet

Han er en ekkel liten igle. Kutt ham ut, skift nummer !

Skrevet

Kutt all kontakt, kjapt og brutalt. Begynn å ta vare på deg selv! Gjør ting som gjør deg godt; gå turer, begynn med en lett hobby som tar tankene av ting, les god bøker,begynn å ta litt kontakt med gamle venner, lev.

Skrevet

Jeg kjenner følelsen av at man tror at det bare er den ene personen som kan gjøre deg lykkelig, men sannheten er at han er den du ikke trenger i livet ditt i det hele tatt!

Ser du ikke hva han gjør med deg, han er som et dop du føler du bare MÅ ha. Om du vil tilbake til deg selv må du kutte han ut, det er kanskje utrolig hardt, men det er til det beste i lengden. Han her virker ikke bra for deg i det hele tatt, du tror han løfter deg opp, men han drar deg faktisk ned.

Håper du klarer og finne viljestyrken til og komme deg ut av dette, og for all del; slutt og ha sex med han! Dette gjør det dobbelt så vanskelig fordi sex bringer deg enda nærmere han følelsesmessig..

Skrevet

Det er kjempebra du vet hva du vil. Da har du også mot til å gjøre noe med det!

Det aller beste er å kutte han helt. Si du ikke vil ha noe med han å gjøre. Slett han fra Facebook, slett nummeret, kast alt han har gitt deg, brenn bilder osv osv. Du er ikke svak eller dust hvis du ikke klarer det, for jeg hadde knapt klart det selv. Men kort og brutalt brudd er nok det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...