Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Bare lurer på hva som er så bra med disse poduktene. Har bestillt meg rensegele og fuktighetskrem selv pga all skryten dette merket har fått her inne. Gleder meg til det kommer. Men hva kan jeg egentlig forvente meg skal forbedre seg? Jeg har jo fin hud fra før..Mer glød kanskje?
Felicia Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Jeg bruker renseprodukter og "Active Moist" ansiktskrem fra Dermalogica. For min hud (blandingshud) så har jeg tidligere slitt med "røde flekker" i huden og "blanke områder" på nese og i panne f.eks. Min hud har blitt kjempejevn at jeg startet med Derm. og fuktighetskremen gjør huden jevn og myk uten at den blir blank. Dessuten er det store, drøye utgaver så selv om det koster litt mer enn andre merker, så varer det lengere og jeg føler at jeg får mer for pengene.
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 Fordi det ikke inneholder mineraloljer som andre billligprodukter? Mineralolje gir ingen næring til huden, kan lagre seg i bindevevet og skape svulster? God nok grunn? :D
Petruska Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Yes, det at de ikke bruker parfyme, mineralolje og lanolin er gode grunner i seg selv. Renseproduktene er så drøye at det faktisk blir billigere å bruke enn andre merker somer billigere i innkjøp. Kremene nhar jeg ikke brukt ennå, bruker opp det jeg har av Clinique først. Ang. mineralolje er det skremmende hvor lite kritiske mange forbrukere er til det. Mange vet vel ikke noe særlig om det da. Babyolje f.eks. er jo så og si ren mineralolje (utvunnet fra den oljen man også får bensin og olje til biler fra...) ,som er det samme som parafin hvis jeg har fått riktig informasjon, og mange smører jo babyene sine inn med det... Det skulle absolutt vært spredd mer kunnskap og fakta til folk om slike ting!
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #5 Skrevet 15. august 2003 Yes, det at de ikke bruker parfyme, mineralolje og lanolin er gode grunner i seg selv. Renseproduktene er så drøye at det faktisk blir billigere å bruke enn andre merker somer billigere i innkjøp. Kremene nhar jeg ikke brukt ennå, bruker opp det jeg har av Clinique først. Ang. mineralolje er det skremmende hvor lite kritiske mange forbrukere er til det. Mange vet vel ikke noe særlig om det da. Babyolje f.eks. er jo så og si ren mineralolje (utvunnet fra den oljen man også får bensin og olje til biler fra...) ,som er det samme som parafin hvis jeg har fått riktig informasjon, og mange smører jo babyene sine inn med det... Det skulle absolutt vært spredd mer kunnskap og fakta til folk om slike ting! Innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å reklamere for produkter som formidles gjennom pyramide/nettverkssalg. Det er heller ikke tillatt å oppgi e-postadresser i innlegg. Reglene Orakel - moderator
starie Skrevet 16. august 2003 #6 Skrevet 16. august 2003 Jeg liker Dermalogica rett og slett fordi det er det beste jeg har prøvd. Jeg tåler dem godt, og de bruker ikke lanolin og mineralolje. De har resirkulerbare flasker, og ingenting er i uhygieniske krukker. Dessuten VIRKER produktene.
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2003 #7 Skrevet 17. august 2003 Jeg har akkurat begynt med Dermalogica pga alt det positive jeg har hørt om det, pluss at jeg fikk det anbefalt av hudpleier som "rettledet" meg. Jeg har problemhud og håper Dermalogica kan hjelpe meg. Så lenge huden blir fin er ikke prisen så viktig... Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå