Gå til innhold

trodde aldri d ville bli m eg...

Anbefalte innlegg

Gjest ukjent i dag
Skrevet

trodde aldri dette skulle hende meg, men saken er den at jeg har blitt betatt av en som jeg jobber med...

Selv har jeg hus og samboer, vi har vært sammen i 4 år og alt er helt topp. Jeg elsker han virkelig men jeg var ganske ung da vi ble sammen , og nå savner jeg faktisk litt d å være singel... det å være litt super egoist...

selv har jeg alltid vært en av dem som slår hardt ned på d å være utro, og har selv tenkt tanker som "herregud for noen jævlige kvinne mennesker"

Men så har d skjedd meg da, jeg som aldri kunne tenkt meg noen andre... jeg er betatt av en arbeids kolega...helt ut av d blå, helt plutselig...

tenker på ham når jeg våkner, når jeg skal legge meg, hele dagen...

skjønner ingenting jeg... er så forvirra...

HAn er singel og kjempe søt. Vi har vært venner på jobb i to år nå og ingenting har skjedd. Jeg har jo sett på ham som en kamerat helt til for et par uker siden :-?

Jeg er så forvirra... synes d er så skumelt at dette kan skje...

Måtte bare lufte tankene litt, men er d ingen andre der ute som har blitt betatt av noen til tross for at de har d supert hjemme...

samboeren min er super, sexy og snill...

så hvordan kan dette skje???

åhhh... trodde ikke d var mulig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo lov å være betatt av noen - men du bør jo tenke deg om før du lar det gå videre og evnt. at det skjer noe.

Tror det er ganske vanlig i forhold at man kan fatte interesse for andre. Skulle jo bare mangle om det ikke finnes andre man kan falle for. Poenget er at man skal verdsette det man har hjemme.

Skrevet

Hei!

Jeg tror faktisk det er litt vanlig å bli betatt av nye mennesker, og å lure på om "gresset er grønnere på den andre siden". Samboeren hjemme begynner å bli grå og kjedelig og alle andre menn virker litt mer spennende.. Men husk at dersom du skulle "bytte" mann vil han og en dag bli grå og kjedelig.. Skal man da "bytte" igjen? :-?

Gjest oppgitt
Skrevet

Uff, er i akkurat samme situasjon..men litt mer vrien situasjon. Er gift!

Dette har pågått i 3-4 måneder nå, og jeg holder på å bli gal! Ønsker at det skal gå over, men det gjør jo ikke det :-? Han føler det samme for meg, men forstår at det hele er for komplisert. Vi har så lyst på hverandre at vi holder på å gå på veggene!!!

Hva gjør man i en slik situasjon? Har jo mann hjemme som jeg har det utmerket sammen med;snill,kjekk,sexy,morsom og alt en mann skal være, men likevel har jeg sterke følelser for en annen. Det skal jo egentlig ikke kunne gå ann???

Skrevet

hei "ukjent idag"!!!!

Hmm dette innlegget kunne jeg skrevet januar 1999..............jeg var forlovet med gutten i mitt liv (trodde ihvertfall jeg da) jeg var 21 år og vi hadde kjøpt oss hus våren 1998. Vi skulle gifte oss høsten 1999.

JEg var i fast jobb og ble bare mer og mer betatt av en kollega av meg.............det burde jo ikke skje men det gjorde det alikevel :-? .

Jeg var helt utafor i mange måneder, samtidig som jeg ble mer og mer forelsket, og forelskelsen var gjensidig :rodme:

Så vi pratet en god del på telefonen sammen utenfor arbeidstiden. Min daværende samboer var i en fase av livet som kamerater var viktigere enn hjem og meg. Så det ble til at jeg innledet et forhold.................. :oops: det burde ikke ha skjedd for det værste jeg veit er folk som er utro...............men isåfall så skjedde det. I mai 99 bestemte jeg meg for at jeg ikke kunne leve sånn, så jeg flyttet fra samboeren min og fant meg en leilighet som jeg kunne bo alene i.................måtte klarne tankene litt.........

Idag er jeg lykkelig forlovet med min daværende kollega og vi har to nydelige barn sammen............for og si det som det er vi er den ekte kjernefamilien; to barn, hund og stasjonsvogn :D

Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fulgte følelsene mine den gangen, jeg ble mye mer selvstendig og stoler mer på meg selv enn det jeg gjorde den gangen.

Det er sikkert mange som synes jeg var forferdelig da jeg gjorde dette men alle har lov til og begå feil her ilivet.................jeg har det ihvertfall fint idag

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hei!

Jeg tror faktisk det er litt vanlig å bli betatt av nye mennesker, og å lure på om "gresset er grønnere på den andre siden". Samboeren hjemme begynner å bli grå og kjedelig og alle andre menn virker litt mer spennende.. Men husk at dersom du skulle "bytte" mann vil han og en dag bli grå og kjedelig.. Skal man da "bytte" igjen? :-?

bra sagt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...