Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker
Skrevet

Fikk vite at typen min har brukt amfetamin/kokain før, helst i helgene på fest. Flere fra samme by fortalte meg dette da vi hadde vært sammen ei stund. Jeg trodde selvsagt ikke på dem, men konfronterte typen min. Dette stemte.. Han lovte å aldri mer gjøre det, og kutte ut sine gamle kontakter.. det gjorde han for ei stund.. Men problemet er at vi treffer ofte på de gamle vennene hans som driver med slikt i helgene veldig ofte på fest.. Da blir jeg så utrygg, og er redd for at han skal ta noe.. For jeg er helt IMOT slikt..

Jeg er glad i han, men vet ikke hva som er riktig å gjøre.. Han er den snilleste personen jeg kjenner, men merker at dette ødelegger veldig for meg.. Noen andre vært i samme situasjon? Jeg er 20, han 30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med en som drev med det samme innimellom. Han bedyret til meg at han hadde sluttet, men jeg fant fort ut at han fortsatt festet med amfetamin. Det var en veldig kjip situasjon. Mest fordi han gjorde noe som endret følelseslivet så radikalt, slik at jeg følte meg helt maktesløs overfor det livet han til tider levde.

Gutten roet seg etter hvert (er jeg ganske sikker på, i alle fall), og det tok slutt av helt andre grunner.

Skrevet

Har han sagt at han har sluttet så burde du stole på ham frem til det evnt blir motbevist.

Jeg har tatt mye dop i mitt liv, men for 6 år siden sluttet jeg med det meste og holdt meg til bare hasj.

For snart 4 år siden traff jeg min samboer, og han ga meg et valg - ham eller hasjen. Jeg sluttet med hasj tvert og har ikke röyka siden.

Om han ikke hadde stolt på meg så hadde det blitt mye vanskeligere å slutte, og jeg hadde nok fått ganske så lav selvtillit om jeg hadde fölt meg uglesett hele tiden.

Og jeg treffer fortsatt folk som röyker hasj - det betyr ikke at jeg gjör det

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Takk for svar:)

Ei lita stund etter jeg tok det opp, fant jeg noe hos han.. han nekta for at det var hans, sa at han måtte bære det for en kamerat, skulle aldri gjenta seg.. Jeg forstår jo at han løy...

Virker som han har skjerpa seg, har ikke merka noe på han.. Jeg har aldri prøvd noe, eller vært oppi slikt før, derfor jeg er så bekymra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...