Gjest MorÅse Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Skal på busstur til Berlin 7. novmber. Danskebåten -> ferga Gedser - Rostock -> Berlin Selv om jeg fyller 55 år neste år - har jeg ALDRI tatt danskebåten før, jeg ALDRI vært i Tyskland, og altså aldri vært i Berlin :-) Spm: Jeg blir lett sjøsyk. Hvor urolig kan sjøen være fra Oslo over til København? Vi har 2 - to - dager i Berlin, hotell Artim. Dag 1 får vi gå som vi vil, det kan vi egentlig dag 2 også, men jeg har meldt meg på en 6 timers utflykt til Potsdam... Spm 2: Hva er absolutt must å se i Berlin? Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hei! Berlin er en herlig by som ikke har noe naturlig sentrum, heller flere, og disse ligger ikke i spaseravstand til hverandre. Da vi var i Berlin i sommer tok vi sightseeing buss som kjørte rundt til alle severdighetene og man kunne gå av og på der man måtte ønske. Ting man "må" se er brandenburger tor, riksdagsbygningen, fjernsynstårnet, holocaustmonument ++ alt etter hva man er interessert i. Kan virkelig anbefale Berlin, drar gjerne tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå