Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Hei. Skal se denne filmen i kveld. Lurer på om noen av dere har sett den? Bedre eller like bra som eneren - eller en dårlig oppfølger? Klems
lillesol20 Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Aner ikke om den er bra, jeg. Har invitert med meg en god venninne for å se den i morra kveld på kino, skal komme med tilbakemelding på søndag.
lillesol20 Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 .....og så ser jeg at du skal se den allerede i kveld. Jaja, sånn går det når man leser FORT... :oops:
Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Ok. Da får jeg vel bare dra uten noen forhåpninger da Skriver her senere i kveld om den var bra eller ikke
Cupcake Skrevet 15. august 2003 #5 Skrevet 15. august 2003 Så den for en 2-3 uker siden, og den var faktisk ikke så verst. Spesielt dyp eller noe er den ikke, men man ler godt av den ihvertfall. :D
Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #6 Skrevet 15. august 2003 Den var veldig morsom, ja. Synes hun spiller så bra! :D Veldig bra oppfølger til eneren 8)
Gjest Tex Skrevet 16. august 2003 #7 Skrevet 16. august 2003 Hmmmm....... Synes eneren var helt ok morsom. Må visst ta meg en tur på kino, ja....
Gjest Liten Skrevet 16. august 2003 #8 Skrevet 16. august 2003 Filmen er som forventet en total no-brainer med et plott blottet for enhver troverdighet og en setting som er fullstendig usannsynlig. Men noen ganger er det akkurat det en vil ha. Og Reese Witherspoon er glitrende - makan til sjarmerende komitryne er det lenge siden Hollywood har hatt. I Legally Blonde 2 får du akkurat det du forventer. Ved en anledning lo jeg faktisk så jeg spruta brus ut av nesa
lillesol20 Skrevet 17. august 2003 #9 Skrevet 17. august 2003 Kjempesøt film! "Your dogs.....are GAY!"
Gjest Mzfire Skrevet 17. august 2003 #10 Skrevet 17. august 2003 Jeg så aldri 1 ern men jeg så 2 ern i sommer og jeg syns den var kjedelig. Lo og smilte litt under filmen men veldig lite... For å si det sånn kunne heller sett den på video. Var ikke store kino opplevelsen, men helt grei
Grooo Skrevet 18. august 2003 #11 Skrevet 18. august 2003 Uff nei, denne filmen var rett og slett tragisk... Så den forrige uke sammen med ei venninne, og vi var enige begge to: Dette var virkelig å kaste pengene ut av vinduet.... Og jeg likte eneren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå