Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss
Skrevet

Hei.

Skal se denne filmen i kveld.

Lurer på om noen av dere har sett den?

Bedre eller like bra som eneren - eller en dårlig oppfølger?

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke om den er bra, jeg.

Har invitert med meg en god venninne for å se den i morra kveld på kino, skal komme med tilbakemelding på søndag. :P

Skrevet

.....og så ser jeg at du skal se den allerede i kveld. Jaja, sånn går det når man leser FORT... :oops:

Gjest Candyfloss
Skrevet

Ok. Da får jeg vel bare dra uten noen forhåpninger da :wink:

Skriver her senere i kveld om den var bra eller ikke :wink:

Skrevet

Så den for en 2-3 uker siden, og den var faktisk ikke så verst. Spesielt dyp eller noe er den ikke, men man ler godt av den ihvertfall. :D

Gjest Candyfloss
Skrevet

Den var veldig morsom, ja.

Synes hun spiller så bra! :D

Veldig bra oppfølger til eneren 8)

Skrevet

Hmmmm.......

Synes eneren var helt ok morsom. Må visst ta meg en tur på kino, ja....

Skrevet

Filmen er som forventet en total no-brainer med et plott blottet for enhver troverdighet og en setting som er fullstendig usannsynlig. Men noen ganger er det akkurat det en vil ha. Og Reese Witherspoon er glitrende - makan til sjarmerende komitryne er det lenge siden Hollywood har hatt.

I Legally Blonde 2 får du akkurat det du forventer. Ved en anledning lo jeg faktisk så jeg spruta brus ut av nesa :briller:

Skrevet

Kjempesøt film! :ler:

"Your dogs.....are GAY!"

:hoho:

Skrevet

Jeg så aldri 1 ern men jeg så 2 ern i sommer og jeg syns den var kjedelig. Lo og smilte litt under filmen men veldig lite... For å si det sånn kunne heller sett den på video. Var ikke store kino opplevelsen, men helt grei :)

Skrevet

Uff nei, denne filmen var rett og slett tragisk... Så den forrige uke sammen med ei venninne, og vi var enige begge to: Dette var virkelig å kaste pengene ut av vinduet....

Og jeg likte eneren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...